My heart My life

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Linda - 31 maj 2011 19:49

Ja min son har många konstiga liggställningar när han ska sova. Detta är bara ett exempel av många   Min goding. Som alltid får sin mamma att dra på läpparna

   

Av Linda - 31 maj 2011 13:19

Ja idag var vi på BVC igen.. Var dryga två månader sen sist så det var riktigt spännande. Var så säker att Isak skulle ha dragit sig väldigt i längden men nei det hade han inte. Var 71 cm sist gång han blev mätt & idag visade det 72,5.. Blev lite paff.. Men kurvan följer han. Har gått lite ned på den så närmar sig sin födelsekurva. Nu vägde han 10,8. Så min grabb har stannat upp lite vilket är bra för då kanske han kan ha den storleken han har nu en stund till   Så jag slipper handla så enormt mycket innan man ska till ullared   Annars idag har jag varit & fixat naglarna.. Är rädd det blir sista gången för pengarna säger stopp   Usch dessa pengar gör mig förtvivlad & deprimerad.. Visst jag klarar mig precis på det jag har men några stora nöjeshandling osv kan jag inte göra.. Men har fått sparat ihop till Ullared så där är det ingen fara..

 Annars idag blir det inte mycket.. Känner för att lägga mig & sova för i natt var inte Isak rolig. Och var det inte han så var baby caller'n tom för ström så den lät..  Inte jättemycket sömn på ögat med andra ord.. 

 Gruvar mig fortfarande för helgen då jag är gräsänka & måste ta hand om allt själv.. Hade varit lite lättare med pengar så man kunde hittat på nåt men men får göra det bästa av det.. Röja lite i förrådet uppe kanske.. Återstår att se   Ska i alla fall umgås med Mariann hade jag tänkt  och hennes underbara pojkar. Nej allt från mig just!

   Ha en fin dag!!  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards