My heart My life

Alla inlägg den 25 april 2012

Av Linda - 25 april 2012 19:44

Jag ska gnälla.. rejält.. är så in i norden trött.. På ALLT... trött på att städa, trött på att laga mat.. trött på att tvätta kläder..på att plocka in & ur diskmaskin.. åååå listan kan fort bli lång lång lång... Trött på att betala räkningar... trött på mitt hår som numera har en jobbig längd som det inte går göra nåt med.... ja trött på mig själv... Grinig så utav h-vete... Känns som om jag varit det mestadels av dagen.. Känner för att gå ut & bara skrika... 

 Idag gjorde jag sista "arbetsdagen" i Norge... Åkte på jobb igår eftersom fisen sov hela natten pluss att han åt. Lättaste lämning nånsin tror jag. Han gick bara in och vinkade till mig & sade "hejdå"   och när jag kom på jobbet var dom i full gång med att packa ihop.. Trist.. Och den dagen blev låång..  I alla fall så kom jag på jobbet idag & då var det i stort sett tomt. Packade lite småsaker & småröjde innan vi åkte till Töck vid 10.. Och när vi kom dit hade vi inte ett skit att göra eftersom inte en enda pinal hade kommit.. I stort sett. Så vi gick runt i 2 timmar utan att ha nåt att göra... Och sånt blir man fort trött på... Men till slut kom det en del grejer & vi fick gjort lite. Tack & lov fick vi sluta 14.10 idag   tyvärr blir det 15.00 i morgon.. Men men... Blir nog bra till slut...

 Tog en liten promenad förut för att det kanske skulle hjälpa på humöret.. Men inte det inte... Så nu ska jag göra en grej jag är trött på   betala räkningar... Alltid lika roligt.... Inte....


Slut på gnällandet...   

Ovido - Quiz & Flashcards