My heart My life

Direktlänk till inlägg 14 april 2014

Rubrik saknas

Av Linda - 14 april 2014 20:10

Idag blev barnen friskförklarade    Ville kolla upp det för egen del så jag inte skickar iväg barn med smitta kvar. Men nu är det dags för dagis i morgon. Och för min del jobb.. Och känns skönt på ett vis... Men det är nåt som ligger i bakgrunden & pyr... Känner fortfarande av smällen jag fick igår... som om den inte helt är färdig... Tankar som gnager... samvetet som även det gnager... Just nu mår jag inte så bra & då hoppas jag jobbet kan få slut på tankarna för en tid... Det har varit en tuff dag på många sätt & vis... Och den gnagande känslan jag sitter kvar med... känslan av att jag gjort nåt dumt... typ... kan inte förklara... har ingen bra känsla i magen... Tror inte nån riktigt förstår.... ingen som inte varit där jag är... med allt som varit.. och ja tillbaka till ältande & tankar.. om man ändå kunde ge sig med det... Inget nån kan göra nåt åt... varför älta? För att det är sånn jag är....... Förstår att folk tröttnar... tröttnar på mig själv också... Jag har även tänkt mycket på döden... Om nåt plötsligt skulle hända mig & jag försvinner från denna värld, vad händer med barnen? Var tar dom vägen? Även detta ger dårlig känsla.... Ska inte tänka så mycket.. vet det... men även sånn är jag... Behöver komma bort en sväng nu känner jag... Ta med mig barnen på nåt kul... Borde ju klara av även det själv? Åka bort med dom alltså.... Kanske ska kolla upp det lite mer.... 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 september 2016 07:42

Jag lever i en drömvärld just nu.. och drömmar ska man ju ha    men detta är en dröm jag hoppas innerligt ska slå in. Att jag inte tänkte på detta tidigare... Men samtidigt så lär man så länge man lever. Och slår drömmen in så är jag rätt säker på at...

Av Linda - 6 september 2016 19:13

Jaa.. rubriken stämmer bra överens med känslan jag har.. sammanfattar allt ganska bra... Jag är trött irriterad & fullständigt less på vissa & allmänt över allt.. Även på mig själv... Jag är mest irriterad över hur jag ställt upp så oerhört mycket & ...

Av Linda - 4 september 2016 05:50

Söndag morgon. Dimman ligger tät och graderna visar på 8. Hösten är ändå en fin årstid som jag även tycker om alla andra årstider   Alla har sin charm. Vad gör jag då uppe så tidigt? Haha ja det kan man undra sig för lyckades inte sova så mycket läng...

Av Linda - 2 september 2016 18:23

Då var jag åter där igen... muren har kommit åter på sin plats.. utsidan visar leenden och att jag har det helt fint.. fråga mig och det är det jag kommer ge som svar... för med vilken rätt kan jag må dåligt?? Jag som har så mycket.. och ändå faller ...

Av Linda - 31 juli 2016 11:26

Ja så är det och så även årets semester. Men för egen del gör det inget. Jag är och förblir en rutinmänniska. Semester i all ära men nu ska det ändå bli skönt att få igång vardagen igen. Och jag är spänd för äldste sonens skull. Jag minns så väl min ...

Ovido - Quiz & Flashcards