My heart My life

Alla inlägg den 17 juni 2014

Hej

Av Linda - 17 juni 2014 20:29

Ja då var även tisdagen snart över. Och jag mår mycket bättre. Konstigt hur det bara rasar för en ibland. Men så är det bara. Upp en dag & ner nästa. Nej inte riktigt så illa. Men i söndags & även igår var det hemskt för mig. I bland säger det bara stopp. Men nu är det åter på rätt väg    Och bestämt mig för att i framtiden bli "tuffare" dvs faktiskt släppa loss när det är vad jag egentligen vill & ett passande tillfälle kommer. Herregud kan inte hålla på & vara en mes. Jag ska ha kul & leva lite bara för mig också. Haha vore på tiden. Nej så allt känns mycket bättre. Och för att man ska vinna måste man ju även satsa. Och det tänker jag göra. Har även lite planer på g som kanske kan ändra på vissa grejer. Och det ser jag fram emot. För det är dags för en nystart. Det ska bli såå kul    Nej förutom att jag är trött & sliten så mår jag riktigt bra hihi Och känner mig lite busig faktiskt. Haha. Ta just det som ni vill. 

 Nej det var faktiskt ett positivt inlägg nu haha. Har inte så mycket att skriva om egentligen. Man jobbar, kommer hem & spenderar eftermiddagen & kvällen med mina troll. Och i alla fall ett av dom är ett stort sådant. Får nog börja skriva ner allt bus som händer här. För Noah är full i bus. Haha i alla fall full i f    Hans blick & allt han hittar på. Ja mycket helt enkelt. Jag har fått två barn som är som natt & dag. Och med det innebär det att man har fullt upp varje dag haha. Men älskar det även om det tar det mesta av min energi.    Och självklart inte alltid lika kul men oftast kan man inte annat än att le när buset håller på. 

Nej livet är rätt bra ändå även med dåliga dagar    

   

Ovido - Quiz & Flashcards