My heart My life

Alla inlägg den 27 juni 2014

Av Linda - 27 juni 2014 19:08

Känner mig helt färdig... totalt skrot & helt urlakad.. Orken & energin är som bortblåst. Haft stora problem att somna, och när jag väl somnat har jag vaknat flera gånger under natten & på det har det varit tidiga morgnar. En hand som värker & mycket i huvudet. Vädret som varit har ju heller inte hjälpt på energinivån   Är så trött på regn & att det är kallt. Kollade lite resor förut för skojs skull men när det är typ 20.000 kr det är prat på skräms jag lite. För all del, pengarna finns. Men känner att det inte är värt det. Som att betala fullpris för ex Noah som inte kommer minnas resan känns ju inte så kul. Så får spara & åka nästa år. Hoppas bara inte vi haft sommaren redan utan att den kommer tillbaka.. Haha hade tänkt skippa städandet denna helg för en gångs skull, men nu sitter jag & tittar utöver bombnedslaget så får nog bli att röja upp i morgon ändå. Inte idag.. Orkar inte. Hade även tänkt åka iväg till Arvika i morgon & på badhuset med barna & en kompis med familj. Men så visar det sig att det är stängt på helgerna under sommaren. Såå typiskt. Visst finns Askim, men tycker det är lite väl dyrt även för barn att gå in & så roligt är det inte där. Så får heller åka till en kompis en dag & leka lite. Bara för att hitta på något. Visst vi är ute ändå så länge det inte ös regnar. Skönt för grabbarna att få lite utlopp. För dom är som mig & har humör efter väder. Speciellt den äldste som åter tagit upp sin mindre trevliga attityd. Men men är ju i perioder det där. 

 Nej nu ska jag ha lite fredagsmys, alldeles för mig själv   

Ovido - Quiz & Flashcards