My heart My life

Direktlänk till inlägg 29 juni 2014

Tankar

Av Linda - 29 juni 2014 19:23

Är så trött & sliten... vilket även innebär att jag blir känslig.. Nätterna har fortsatt vara hopplösa... inte bara min hand som värker utan Noah har haft några jobbiga nätter vilket nog beror på den analkande förkylningen.. Och är det så konstigt med tanke på vädret? Och så sitter man fortfarande ovetande om var man har människor... Och det är så tufft på många sätt & vis... Och ändå kan jag inte riktigt fråga rakt ut heller... och har inte helt svaret på varför... Jag sätter ärlighet så högt, nästan den viktigaste egenskapen någon människa kan ha som jag har i min närhet... Men det är ingen som någonsin bara säger som det är... Och mår dåligt av hela situationen som blivit... Och ensamheten är större än någonsin... saknad... Men var väl inte oväntat att man skulle skrämma bort alla som kommer in i mitt liv.... Jag skulle nog även jag ha backat om jag mött mig själv... eller för den delen läst min blogg... Och ändå kan jag inte riktigt släppa taget.... Jag vill inte... inte än i alla fall... Men hur ska jag fixa det som gått snett? Jag har försökt på alla sätt & vis.... Kanske det inte räcker..? Och med allt det där som rubbat mitt sinne så blir ångetsen inför helgen bara större & större.. Med barnen håller jag mig på benen... utan... och med vetskapen om ja........ den känslan är skrämmande...... Men måste tänka på dom i första hand & det är det jag gör i denna situationen. Eller ja alltid självklart... 

 Men utöver detta har helgen varit bra. Fick städat klart, vi har varit ute mellan regnskurar. Busat & haft kul. Hälsade även på en kompis förut och barnen verkade ha kul ihop. Var tvungen att hitta på något då jag kände mig så otroligt trött. Och det hjälpte för stunden att komma bort lite... 

 Och i morgon är det måndag. Ny vecka med jobb. Sista på en stund eftersom semestern är rätt runt hörnet.. Kan blir intressant hur det kommer gå. Dels med handen som värker utav h-vete men denna gång mer runt handleden. Och så är det att Noah börjar bli förkyld. Kommer febern antar jag att det är jag som stannar hemma.. 

 Nää i morgon hoppas jag att jag får den nya boost jag behöver. Lite mer energi & en bra natt i natt.. Hoppas tankarna & värk håller sig borta & att Noah sover hela natten.. Man måste ha drömmar, även små   

 Skulle behöva diska nu.. men tror inte jag ids.. Funderar på att investera i en diskmaskin, som tidig 30-års present till mig själv kanske.. Tänk att man snart är där.... usch... ska inte tänka på det nu.. Ger även det lite ångest.. 

 Men det blir nog bra.... 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 september 2016 07:42

Jag lever i en drömvärld just nu.. och drömmar ska man ju ha    men detta är en dröm jag hoppas innerligt ska slå in. Att jag inte tänkte på detta tidigare... Men samtidigt så lär man så länge man lever. Och slår drömmen in så är jag rätt säker på at...

Av Linda - 6 september 2016 19:13

Jaa.. rubriken stämmer bra överens med känslan jag har.. sammanfattar allt ganska bra... Jag är trött irriterad & fullständigt less på vissa & allmänt över allt.. Även på mig själv... Jag är mest irriterad över hur jag ställt upp så oerhört mycket & ...

Av Linda - 4 september 2016 05:50

Söndag morgon. Dimman ligger tät och graderna visar på 8. Hösten är ändå en fin årstid som jag även tycker om alla andra årstider   Alla har sin charm. Vad gör jag då uppe så tidigt? Haha ja det kan man undra sig för lyckades inte sova så mycket läng...

Av Linda - 2 september 2016 18:23

Då var jag åter där igen... muren har kommit åter på sin plats.. utsidan visar leenden och att jag har det helt fint.. fråga mig och det är det jag kommer ge som svar... för med vilken rätt kan jag må dåligt?? Jag som har så mycket.. och ändå faller ...

Av Linda - 31 juli 2016 11:26

Ja så är det och så även årets semester. Men för egen del gör det inget. Jag är och förblir en rutinmänniska. Semester i all ära men nu ska det ändå bli skönt att få igång vardagen igen. Och jag är spänd för äldste sonens skull. Jag minns så väl min ...

Skapa flashcards