My heart My life

Direktlänk till inlägg 6 juli 2014

Söndag

Av Linda - 6 juli 2014 09:12

Då var det söndag.. Och helgen har varit helt okej.. fram tills idag.. kan bero på för lite sömn.. tankar som spinner på... skulle önska man bara kunde släppa allt nu... men så kommer stunder då ångesten pockar på.. gör sig påmind... Jag vill inte skriva här vad som surrar... finns ändå nog med folk därute som tycker jag är idiot ändå... Men ändå är ju dettta min "friplats"... stället jag kan få ut allt utan att folk ska behöva påpeka vad jag skriver... Men det finns ju inte.. alla varför som åter kommit tillbaka... vad om? Och tänk om..? Sommaren som skulle bli så bra.. Men som vanligt blir det aldrig vad man tänkt, och så är det ju bara... Känslan av att man vill vrida tillbaka tiden finns fortfarande där inombords... Livet som inte alls blivit som man tänkt sig... Livet man drömde om... Men jag vet vad jag måste göra efter semestern.. Jag inser det helt & hållet... 

 Men förutom just denna stund har helgen varit okej. Även om saknaden efter mina barn är enorm.. Jag har gjort en massa nyttigheter, ja visst för att hålla mig sysselsatt   Och för att göra sådant som inte är så lätt med barnen hemma. Har även umgåtts med vänner. Och kändes så otroligt skönt att även om man haft mindre kontakt kändes det inte så när vi alla möttes igen. Utan då var allt bara som vanligt   Och det känns otroligt bra. Idag ska jag även fortsätta göra lite nytta, nu ska det snart röjas i lådor & sedan sortera bilder & sätta in en del av typ 1000 (!!??) bilder i album. Så ska nog klara hålla igång även om jag inte mår toppen. Men just nu ska jag rensa huvudet & bara ha min stund. Sedan blir det bra igen. Få ut det negativa & ändra till det positiva. Det blir bra idag med. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 september 2016 07:42

Jag lever i en drömvärld just nu.. och drömmar ska man ju ha    men detta är en dröm jag hoppas innerligt ska slå in. Att jag inte tänkte på detta tidigare... Men samtidigt så lär man så länge man lever. Och slår drömmen in så är jag rätt säker på at...

Av Linda - 6 september 2016 19:13

Jaa.. rubriken stämmer bra överens med känslan jag har.. sammanfattar allt ganska bra... Jag är trött irriterad & fullständigt less på vissa & allmänt över allt.. Även på mig själv... Jag är mest irriterad över hur jag ställt upp så oerhört mycket & ...

Av Linda - 4 september 2016 05:50

Söndag morgon. Dimman ligger tät och graderna visar på 8. Hösten är ändå en fin årstid som jag även tycker om alla andra årstider   Alla har sin charm. Vad gör jag då uppe så tidigt? Haha ja det kan man undra sig för lyckades inte sova så mycket läng...

Av Linda - 2 september 2016 18:23

Då var jag åter där igen... muren har kommit åter på sin plats.. utsidan visar leenden och att jag har det helt fint.. fråga mig och det är det jag kommer ge som svar... för med vilken rätt kan jag må dåligt?? Jag som har så mycket.. och ändå faller ...

Av Linda - 31 juli 2016 11:26

Ja så är det och så även årets semester. Men för egen del gör det inget. Jag är och förblir en rutinmänniska. Semester i all ära men nu ska det ändå bli skönt att få igång vardagen igen. Och jag är spänd för äldste sonens skull. Jag minns så väl min ...

Skapa flashcards