My heart My life

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2014

Härligt

Av Linda - 17 augusti 2014 11:02

Det känns så himla bra just nu. Att när man faktiskt kommit till insikt om vissa saker & godta det. Härlig känsla. Att inte känna något behov alls. Idag har jag hållit på med projekt ett. Dvs röja i skåp för att få plats med ytterkläder. Bli av med en massa kläder som bara ligger. Röjt & grejat. Tömt klädkammaren och slängt ner en massa grejer i förrådet. Härligt. Mitt nästa projekt som jag ska börja med redan på torsdag är att byta säng på Noah. Så om nån är intresserad av en spjälsäng är det bara att hojta. Madrass medföljer. Nej det känns väldigt bra just nu & visst kan det komma bakslag men det tar jag då    Så nu när allt det är gjort idag ska jag bara ta det lugnt tills jag hämtar hem mina underbara pojkar    Plocka fram broderiet kanske. Och så blir det en pw med Gizmo också. Härligt att man kommit igång. Jo ang varför jag tömmer klädkammaren är för att jag ska förvandla det till ett hobbyrum till grabbarna. Dvs ett eget lite rum där dom kan rita, måla & pärla. Ett ställe där det inte är supernoga om det skulle bli lite färgstänk osv. Så mitt projekt nästa gång jag är barnledig på helgen så blir det att åka till Ikea & handla skrivbord & nån liten hylla. Så ska börja kolla lite på det nu & mäta. Och så ska jag snart lämna tillbaka lånade saker jag har. Just för att slippa ha det hängande över mig & för att få ett verkligt avslut. Avslut är viktiga för ett avslut är detsamma som en ny början. Och just nu känns det behövligt. I slutändan blir det bra & det vet jag. Nej nu ska jag kolla runt lite & mäta. Ha en fin regnig dag!! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 september 2016 07:42

Jag lever i en drömvärld just nu.. och drömmar ska man ju ha    men detta är en dröm jag hoppas innerligt ska slå in. Att jag inte tänkte på detta tidigare... Men samtidigt så lär man så länge man lever. Och slår drömmen in så är jag rätt säker på at...

Av Linda - 6 september 2016 19:13

Jaa.. rubriken stämmer bra överens med känslan jag har.. sammanfattar allt ganska bra... Jag är trött irriterad & fullständigt less på vissa & allmänt över allt.. Även på mig själv... Jag är mest irriterad över hur jag ställt upp så oerhört mycket & ...

Av Linda - 4 september 2016 05:50

Söndag morgon. Dimman ligger tät och graderna visar på 8. Hösten är ändå en fin årstid som jag även tycker om alla andra årstider   Alla har sin charm. Vad gör jag då uppe så tidigt? Haha ja det kan man undra sig för lyckades inte sova så mycket läng...

Av Linda - 2 september 2016 18:23

Då var jag åter där igen... muren har kommit åter på sin plats.. utsidan visar leenden och att jag har det helt fint.. fråga mig och det är det jag kommer ge som svar... för med vilken rätt kan jag må dåligt?? Jag som har så mycket.. och ändå faller ...

Av Linda - 31 juli 2016 11:26

Ja så är det och så även årets semester. Men för egen del gör det inget. Jag är och förblir en rutinmänniska. Semester i all ära men nu ska det ändå bli skönt att få igång vardagen igen. Och jag är spänd för äldste sonens skull. Jag minns så väl min ...

Ovido - Quiz & Flashcards