My heart My life

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2014

Rubrik saknas

Av Linda - 18 augusti 2014 20:25

När ska saker ändras för mig? Önskar inget hellre än att få må bra... Det är min allra innersta önskan även om andra verkar tro annat... Jag har haft en bra dag på jobbet, med mina barn    men så fort dom somnat och tystnaden lagt sig kommer den förbannade ångesten över allt möjligt.... Och det kan vara helt vidt skilda saker som påverkar... Det var ju inte så här det skulle bli..... oavsett vad jag gör blir det fel.. spelar liksom ingen roll hur jag än försöker verkar det ändå på något vis bara bli fel... Och ibland sitter jag med en liten liten tanke att barnen nog i slutändan kanske skulle ha det bättre utan sin knäppa mamma... för det är nog så den allmänna tanken är om mig runt i kring.. som en pest smittad som ingen vill ha något att göra med... och jag vet inte hur jag ska ändra på min egen sits.. som man bäddar får man ligga..... och det är ju så..... nej jag måste nog börja ta tag i det här på nytt.. kan ju inte fortsätta som en jäkla jojo i humöret. Inte för att barnen märker av det så sett.. För när jag är med dom är dom det enda jag har i huvudet    Mina älskade älskade barn.. 

 Livet är fruktansvärt orättvist... skulle önska vad jag gör för fel så jag kan rätta till & försöka ändra det..... Nej dags att ta tag i detta.... 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 september 2016 07:42

Jag lever i en drömvärld just nu.. och drömmar ska man ju ha    men detta är en dröm jag hoppas innerligt ska slå in. Att jag inte tänkte på detta tidigare... Men samtidigt så lär man så länge man lever. Och slår drömmen in så är jag rätt säker på at...

Av Linda - 6 september 2016 19:13

Jaa.. rubriken stämmer bra överens med känslan jag har.. sammanfattar allt ganska bra... Jag är trött irriterad & fullständigt less på vissa & allmänt över allt.. Även på mig själv... Jag är mest irriterad över hur jag ställt upp så oerhört mycket & ...

Av Linda - 4 september 2016 05:50

Söndag morgon. Dimman ligger tät och graderna visar på 8. Hösten är ändå en fin årstid som jag även tycker om alla andra årstider   Alla har sin charm. Vad gör jag då uppe så tidigt? Haha ja det kan man undra sig för lyckades inte sova så mycket läng...

Av Linda - 2 september 2016 18:23

Då var jag åter där igen... muren har kommit åter på sin plats.. utsidan visar leenden och att jag har det helt fint.. fråga mig och det är det jag kommer ge som svar... för med vilken rätt kan jag må dåligt?? Jag som har så mycket.. och ändå faller ...

Av Linda - 31 juli 2016 11:26

Ja så är det och så även årets semester. Men för egen del gör det inget. Jag är och förblir en rutinmänniska. Semester i all ära men nu ska det ändå bli skönt att få igång vardagen igen. Och jag är spänd för äldste sonens skull. Jag minns så väl min ...

Skapa flashcards