My heart My life

Direktlänk till inlägg 17 september 2014

Rubrik saknas

Av Linda - 17 september 2014 19:56

Idag har jag inte haft någon jättebra dag. Otroligt skönt att jobba men tankarna har åter satts i rullning & det är lite sårt ännu.. bara en tunn skorpa som lätt rivs upp... Försöker låta bli att tänka på det & hellre tänka positivt men stundvis är det inte så lätt. Och när det är som det är sådana dagar blir jag otroligt fort trött & sliten. Men efter att ha hämtat grabbarna så var vi ute en bra stund. Hade även en räddande ängel till vän!!    Tusen tusen tack åter igen!! Du är guld värd!! När vi kommit in så började jag åter röja lite & försöka komma i kapp vilket jag äntligen ser en ände på nu. Hänga upp lite tvätt bara så är det lugnt för resten av kvällen. Fast är lite små stressad inför kalasen till helgen & just nu verkar allt gå i stöpet   Orsak.. Jo märkte att det var något som inte stämt med Isak. Dels har hans humör varit tämligen känsligt efter dagis (jo han har väl det efter sin mor   ) Och efter att han ätit sin kvällsmat ville han sova.. Och ögonen var röda som man får med för lite sömn. Hostan var/är kvar men nu har han fått feber igen.. Så var det ju även förra veckan och då gick det över & var hur pigg som helst morgonen efter.. Men sitter med en magkänsla nu som säger annat inför morgondagen & det ger mig sådan ångest... Jag var ju hemma hela förra veckan med  v a b.....    Och jag får helt ont i mig om jag ska behöva ringa i morgon efter att ha jobbat två dagar & säga att jag inte kan komma... Men jag har inget val.... Och antar att ni undrar just över detta & ja jag är irriterad över det faktum.. Men jag visste redan just detta..... inget har förändrats & i samband med stress, ångest & orolig får jag nu även sitte med att vara förbannad.. Ledsen & besviken.. Fast ingen mening med det egentligen eftersom jag redan visste hur det skulle bli... Och vetat det länge... Fan... blir så less... Men man kan alltid hoppas der blir som sist gång.. vi får se... Nej lite mera nytta nu innan det blir kvällen.. Ingen rast ingen ro

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 september 2016 07:42

Jag lever i en drömvärld just nu.. och drömmar ska man ju ha    men detta är en dröm jag hoppas innerligt ska slå in. Att jag inte tänkte på detta tidigare... Men samtidigt så lär man så länge man lever. Och slår drömmen in så är jag rätt säker på at...

Av Linda - 6 september 2016 19:13

Jaa.. rubriken stämmer bra överens med känslan jag har.. sammanfattar allt ganska bra... Jag är trött irriterad & fullständigt less på vissa & allmänt över allt.. Även på mig själv... Jag är mest irriterad över hur jag ställt upp så oerhört mycket & ...

Av Linda - 4 september 2016 05:50

Söndag morgon. Dimman ligger tät och graderna visar på 8. Hösten är ändå en fin årstid som jag även tycker om alla andra årstider   Alla har sin charm. Vad gör jag då uppe så tidigt? Haha ja det kan man undra sig för lyckades inte sova så mycket läng...

Av Linda - 2 september 2016 18:23

Då var jag åter där igen... muren har kommit åter på sin plats.. utsidan visar leenden och att jag har det helt fint.. fråga mig och det är det jag kommer ge som svar... för med vilken rätt kan jag må dåligt?? Jag som har så mycket.. och ändå faller ...

Av Linda - 31 juli 2016 11:26

Ja så är det och så även årets semester. Men för egen del gör det inget. Jag är och förblir en rutinmänniska. Semester i all ära men nu ska det ändå bli skönt att få igång vardagen igen. Och jag är spänd för äldste sonens skull. Jag minns så väl min ...

Ovido - Quiz & Flashcards