My heart My life

Alla inlägg den 8 maj 2015

val

Av Linda - 8 maj 2015 18:28

Hade jag kunnat välja, just i detta nu... ja då hade jag hämtat hem mina barn... för att få något i händerna... Hade jag kunnat bestämma skulle jag inte sitta här & lätta mitt hjärta.. Jag skulle sitta i soffan med barnen hos mig... Just i detta nu har jag sådan enorm ångest.. hjärtat dunkar, magen värker.. tårarna rinner... Och ändå är jag lite förvånad för det är enormt länge sedan jag hade denna typen av ångest.. Men att det började lite häromdagen var kanske bara ett litet tecken på vad som skulle komma... Jag vet att jag har vänner jag kan gå till för att få sällskap, för att få annat huvudet... men så vill man som vanligt inte tränga sig på.. Nej då sitter man hellre i sin egen misär... 

 Men om exakt 48 timmar är det full rulle här igen & längtar enormt dit..


 Nog om det.. har ändå varit ganska effektiv idag.. vi var iväg & handlade. Grejade inne, satte igång grytan med oxkött. Efter typ två timmar var jag otrolig att köttet inte alls skulle bli som jag ville. Men efter typ drygt tre timmar var grytan klar. Och rätt så stolt för första gången någonsin jag gjort en köttgryta. Vi var även ute under tiden fast höll mig självklart i närheten. Och innan barnen åkte iväg så slängde jag även ihop Fetaost fyllda färsbiffar. Haha blev rätt okej. Så nu har vi ett ex antal middagar i frysen som bara är att ta upp & värma på. Skönt att ha bra hemlagad mat som man kan fixa till enkelt & snabbt... Så dagen har varit en helt okej dag. Fått umgåtts med mina grabbar & dom har hållit sig vänner större delen av dagen.   Eftermiddagen har varit si sådär.. och kvällen vill jag helst bara ska vara över... Men men jag får försöka tänka positivt.. kunde ha haft det värre   

Ovido - Quiz & Flashcards