My heart My life

Alla inlägg den 14 juni 2015

Av Linda - 14 juni 2015 18:45

Ja det här har varit en tämligen jobbig helg på mer än ett sätt.. Fyy säger jag bara. Trots gånger två! Ja jag älskar det. Ja det förklarar väl hur större delen varit. En hel massa bråk och tårar för min del. Det började inte alls bra. Dels var jag själv lidande av ångest.. Ville bara backa & ångra allt.. Det har liksom känts som en enda stor tyngd på mina axlar. Tycker det har krånglat lite, pluss att jag vet vad jag ger mig in på vad gäller jobb... och det känns som om jag tagit mig lite vatten över huvudet. Och just nu står jag helt tafatt då jag inte riktigt vet när jag kan starta. Men som start punkt har jag satt 1 juli på mitt schema och försökt få ihop tid & planering. Och det var nog det jag kände att det kommer inte hinnas med det jag vill innan planerad flytt.. Och att behöva flytta fram själva flytten känns inte kul alls för då går hela semestern åt att renovera & flytta. Var ju inte helt vad jag hade tänkt. Men just nu är läget annorlunda än då. Återkommer med den punkten. Nej vädret har i alla fall varit fint. Fast varit mycket bråk ute också. Men i fredags tog grabbarna sitt första dopp. Haha ja dom är galna! Isak hoppade i som bara den, medans Noah var väldigt i tvivel. Men till slut hoppade även han i efter en stund. Dom fick dock inte bada någon längre stund även om dom nog gärna hade velat   Myste till det med besök på mc donalds efteråt & båda åt bra. Det är lite extra med sådant när vi inte gör det så ofta. Mormor var också med så det var extra mys. Igår packade jag alla "extra" kläder och sådant jag kunde stoppa i sopsäckar. Så börjar se slutet nu. Vi åkte även & handlade & gick relativt bra. Utöver det spenderade vi dagen hemma & större delen ute. Och varit hemma idag med. Dock har jag fått en annan känsla vad gäller lägenheten, och har totalt planerat om allt. Nästan i alla fall haha    Så ska sätta mig och göra nytt planeringschema, ringa & kolla en grej i morgon och sedan är det bara att vänta & hoppas på att jag kan få nyckel snart.. Bara så att jag kan börja tidigare.. Men jag får utgå från 1 juli.. Om jag får den tidigare blir jag överlycklig! Men vi får se hur det blir. Just nu är jag bara glad för min omplanering haha. Har prioriterat lite annorlunda & så som jag verkligen vill ha det. I stället för att göra en sak & ha det så bara i några år innan man ändrar igen så lägger jag hellre ner mer kronor & behåller det så ett ex antal år i stället. Men ni kommer att få se före & efter bilder på allt jag ska göra    Det känns i alla fall bättre nu. Blir bra detta. Glad det är söndag kväll & barnen stoppade i säng. Ny vecka med jobb & dagis. På tisdag ska barnen hämtas på sitt nya dagis    Ska bli kul att se dom nya lokalerna och barnen ser fram emot det. I alla fall Isak. Så detta blir en bra vecka & hoppas hoppas det kan gå min väg. 

Ovido - Quiz & Flashcards