My heart My life

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Linda - 18 augusti 2011 08:10

  Tänka sig vad fort allt går. Helt ofattbart. Redan 11 månader min söta prins. Nu reser han sig som bara den & går runt bordet & soffan. Är bara en tidsfråga innan han går tänker jag. Bra det för vill inte lämna honom på dagis innan han går. Och jag börjar bli nervös för att lämna honom där fastän det är ett par månader kvar. Känns hemskt & är helt säker på att första dagen jag ska lämna honom för att jobba kommer jag grina   Men dom som jobbar på dagiset är betrodda till det jobbet. Jag måste bara tänka så istället för negativt. Annars mår vi bra. Isak har fått sin femte tand. Kryper som bara den   Sover tyvärr inte så bra om natten.. Är inne 2-3 om gången natten och ger honom nappen. Och uppe tidigt om morgonen också.. 

 Med mig är det också bra. Har börjat med ett nytt motto idag. Vill inte skriva just nu vad det innebär. Det får bli en hemlis en stund till. Men verkar funka i alla fall  

 Och så har jag börjat sy igen. Kommet igång med födelsetavlan till Isak nu. Så det är det jag gör när fisen sover   Riktigt kul. 

 Men det var allt just nu. Ha en fin dag!        

Ovido - Quiz & Flashcards