My heart My life

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Linda - 23 augusti 2011 07:39

Just så känner jag nu & speciellt om nätterna.. Har inte sovit i stort sett nåt på snart en vecka & det börjar ta på humöret.. I början av förra vecka var man kanske inne hos Isak 3-4 gånger.. Dom senaste dagarna har det i alla fall dubblats.. Och ingenting hjälper   bara gråter förtvivlat.. Försöker ta upp honom men då blir han bara mer hysterisk.. Har låtit honom ligga i sängen & gråtit & tillslut har han ju somnat men bara för typ en halvtimme-timme innan det är dags för en ny runda... Jag är slut.. Totalt kaputt.. Tog upp honom inatt vid halv fyra.. Först hysterisk men sedan när vi satte oss i vardagsrummet lugnade han ner sig & vi myste.. Då gråt jag.. Av utmattning.. Vill att han ska bli frisk nu & sova hela nätter igen.. Eller åtminstone så man bara behöver gå upp en eller två gånger.. Inte tio.. Käre värld vad jag är trött... Behöver få en natts ordentlig sömn.. Bara en enda... På dagen är han på bra humör tack & lov. Sover som han ska & äter som han ska.. Men jag hade hellre haft en grinig son på dagen i stället för natten... Tror det blir max 3 timmar med sömn per natt nu i det sista.. vill bara sova...  

Ovido - Quiz & Flashcards