My heart My life

Direktlänk till inlägg 8 januari 2012

Pulkåkning

Av Linda - 8 januari 2012 19:15

Hej.

Ja då blev det till att man tog med sig Isak ut för att testa pulkan & så klart skulle den sitt provas först  

 


Och sen var det bara att klä på sig och gå ut.

Nappen var ju tvunget att följa med   men verkade faktiskt nöjd & tyckte det nog var roligt att åka. Fick höra mer flera gånger, för jag åkte ju med i backen några gånger.

Och blev en liten vurpa när han skulle få åka själv i en pytteliten backe. Inte helt nöjd då.

hihi inte helt leende just där. Ville inte att pulkan skulle vara still.


 Var ute  gott & väl en timme. Fick tom min man att följa med på en liten promenad. Och tydligen är pulkan roligare än vagnen för han satt så stilla & lugnt. Och det händer tyvärr som oftast inte i vagnen. Men riktigt härligt att få komma ut & ännu roligare blev det när Isak också verkade trivas. Kanonstund!!


Ja i morgon är det måndag. Synd på sätt & vis nu när snön är här & Isak som hade det så kul. Men ska bli otroligt skönt med rutiner & det sociala. Härligt härligt. Tror nog Isak kommer tycka det blir kul på dagis också. Fast tror det blir svårt för oss att lämna i morgon i och med att vi varit hemma så länge. Går förhoppningsvis över.

Ha en fortsatt trevlig kväll!       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 september 2016 07:42

Jag lever i en drömvärld just nu.. och drömmar ska man ju ha    men detta är en dröm jag hoppas innerligt ska slå in. Att jag inte tänkte på detta tidigare... Men samtidigt så lär man så länge man lever. Och slår drömmen in så är jag rätt säker på at...

Av Linda - 6 september 2016 19:13

Jaa.. rubriken stämmer bra överens med känslan jag har.. sammanfattar allt ganska bra... Jag är trött irriterad & fullständigt less på vissa & allmänt över allt.. Även på mig själv... Jag är mest irriterad över hur jag ställt upp så oerhört mycket & ...

Av Linda - 4 september 2016 05:50

Söndag morgon. Dimman ligger tät och graderna visar på 8. Hösten är ändå en fin årstid som jag även tycker om alla andra årstider   Alla har sin charm. Vad gör jag då uppe så tidigt? Haha ja det kan man undra sig för lyckades inte sova så mycket läng...

Av Linda - 2 september 2016 18:23

Då var jag åter där igen... muren har kommit åter på sin plats.. utsidan visar leenden och att jag har det helt fint.. fråga mig och det är det jag kommer ge som svar... för med vilken rätt kan jag må dåligt?? Jag som har så mycket.. och ändå faller ...

Av Linda - 31 juli 2016 11:26

Ja så är det och så även årets semester. Men för egen del gör det inget. Jag är och förblir en rutinmänniska. Semester i all ära men nu ska det ändå bli skönt att få igång vardagen igen. Och jag är spänd för äldste sonens skull. Jag minns så väl min ...

Presentation


This is me & my life

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards