My heart My life

Direktlänk till inlägg 30 april 2012

Funderingar

Av Linda - 30 april 2012 08:42

Får se hur länge sonen låter mig sitta vid datorn   känner att jag behöver skriva av mig lite... Helgen har varit kanon förutom en liten incident.. Vädret har varit helt supert. Sol sol sol   men den där lilla incidenten förstörde lite.. Jag tänker inte av respekt för andra inte skriva fullt ut vad det handlar om utan tror den/dem förstår ändå... Att be om ursäkt eller åtminstone hört av sig på ett eller annat sätt hade underlättat det hela... Jag tog det hela väldigt lugnt men just idag önskar jag att jag hade reagerat lite annorlunda när detta hände.. Medveten om vad jag kunde gjort åt hela situationen men som jag inte tänker göra.. Inte denna gång.. Jag kallar det snällt.. Riktigt jävla snällt.. Hade jag varit någon annan så hade saker & ting sett annorlunda ut just nu... Och ja jag skriver denna gång.. Händer nåt liknande igen eller att vi ser att om vidare förhållningssätten på nåt vis blir brutna... Då blir de inte lika roligt... Jag kan se att detta inte är lätt för den/dem... Jag förstår det... Men som jag tidigare skrev.. Allt hade känts lättare om man bara hört nåt... Nu behöver ni inte ens tänka tanken... Inte idag i alla fall.... Inte alls rätt dag att göra det på... Dels för att jag skriver detta och dels för det skulle ha varit gjort redan idag... Samtidigt undrar jag hur ni  tänker just i detta nu.. Var det nån annans fel?.. Kan inte riktigt förstå tankegången.... Skriver diffust just av den anledningen av respekt... Att ingen annan förstår utöver dom inblandade parterna & vittnerna (oj det lät allt   ) Tycker det är onödigt att låta alla veta... Jag kan inte tänka mig själv i eran sists.. Fastän jag faktiskt egentligen varit det... Och då tog jag mitt livs svåraste beslut.. Men förstår ändå att det på sätt & vis ser annorlunda ut för eran del... Men när har gränsen nåtts?... Detta är ju inte första gången... Jag vill inte göra mig ovän med nån & därför tog jag det väldigt lugnt... Det fanns nån annan som inte tog det lika lugnt men ändå efter min mening lugnt... Tror jag har skrivit av mig det mesta.. Att jag känner lite besvikelse är nog en liten självklarhet som t o m ni nog förstår.... Men detta får vara bra.. Jag är ingen ryktesspridare & sätter ingen i dårlig dager.. Inte pga detta.. Utan jag ska ta det fortsatt lugnt & vara "snäll"...




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 september 2016 07:42

Jag lever i en drömvärld just nu.. och drömmar ska man ju ha    men detta är en dröm jag hoppas innerligt ska slå in. Att jag inte tänkte på detta tidigare... Men samtidigt så lär man så länge man lever. Och slår drömmen in så är jag rätt säker på at...

Av Linda - 6 september 2016 19:13

Jaa.. rubriken stämmer bra överens med känslan jag har.. sammanfattar allt ganska bra... Jag är trött irriterad & fullständigt less på vissa & allmänt över allt.. Även på mig själv... Jag är mest irriterad över hur jag ställt upp så oerhört mycket & ...

Av Linda - 4 september 2016 05:50

Söndag morgon. Dimman ligger tät och graderna visar på 8. Hösten är ändå en fin årstid som jag även tycker om alla andra årstider   Alla har sin charm. Vad gör jag då uppe så tidigt? Haha ja det kan man undra sig för lyckades inte sova så mycket läng...

Av Linda - 2 september 2016 18:23

Då var jag åter där igen... muren har kommit åter på sin plats.. utsidan visar leenden och att jag har det helt fint.. fråga mig och det är det jag kommer ge som svar... för med vilken rätt kan jag må dåligt?? Jag som har så mycket.. och ändå faller ...

Av Linda - 31 juli 2016 11:26

Ja så är det och så även årets semester. Men för egen del gör det inget. Jag är och förblir en rutinmänniska. Semester i all ära men nu ska det ändå bli skönt att få igång vardagen igen. Och jag är spänd för äldste sonens skull. Jag minns så väl min ...

Presentation


This is me & my life

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards