My heart My life

Alla inlägg den 19 maj 2013

Tom

Av Linda - 19 maj 2013 16:03

Känner mig så tom...orkeslös.. denna helg har varit både jättebra & riktigt hemsk.. Tyvärr uppväger det hemska gentemot det som varit bra... Kan börja med i fredags...

Då spontant bestämde jag mig för att följa med en kompis ut. Och det ångrar jag inte ett dugg på. Vilken underbart härlig kväll. Visserligen blev jag lite väl full, men ta mig f vad kul jag hade. Levde ut ordentligt. Lönar sig att komma bort från Töcksfors lite   Mamma var snäll & tog barnen. Fick lite dårligt samvete då det är min helg men som sagt det gick över & hade så kul   


Sen kom då lördagen & ja formen var inte helt bra men det var det värt. I alla fall så har det sig så att min morbror åkte in på sjukhuset i torsdags. Visste inte då hur det var & varför. I fredags fick vi veta att det var blodförgiftning & nåt annat.. Och att han skulle opereras. Nåt mer än det tänkte jag inte på. Man antar ju att sånt går bra.. I alla fall kom jag ut till skarbol & fick då veta att detta var väldigt allvarligt. Kunde gå båda hållen. Satt mest & väntade på beskjed då han åter skulle opereras. Jag & syrran åkte & handlade & när vi kom tillbaka fick vi beskjedet att dom inget kunde göra & att nu handlade det om timmar, då dom under operasjon såg att det spred sig.. Och då åkte mamma & pappa och äldsta lillsyrran in. Jag hade ju barnen så hade inget val då barnens far inte kunde ta dom eftersom han inte var hemma. Blev arg för detta. Lite speciell situation.. Vi diskuterade via sms & fram & tillbaka.. Och nu har jag god lust att sluta skydda vissa & verkligen skriva hur det är... Men på nåt vis har jag ändå en stopp i mig tyvärr... Det slutade med att han då ändå kom sig hem, berättade var han varit. Tog barnen & körde mig till Karlstad...Hann tyvärr inte fram innan min morbror gått bort.. Men fick sett honom & ändå tagit adjö...


Så kom då morgonen & Rune kom & lämnade barnen.. Hade då skrivit ett slags brev till Rune om allt som varit, lite frågor & så vidare... Verkligen fått ut allt i och med att vi inte pratar på det viset... I alla fall skulle han läsa detta hemma men så skulle han då hämta en sak som var mitt & komma tillbaka. Under tiden hade han också läst detta & pratade på detta.... Hade jag vetat igår en viss sak skulle han inte fått tagit barnen igår. Aldrig i helvete. Hade jag fått valet hade jag stannat hemma... Han hade aldrig fått ta dom just då... Jag fick inte det valet... Jag har blivit så sviken på allra värsta vis.... Som om jag inte hade fått nog denna helg så fick jag detta också... Just nu i mina ögon är han en stor jävla skitstövel...... Och jag känner mig så fruktansvärt tom..... Sviken... orkeslös... Tack för denna helg liksom.. Det behövde jag.... 7 år åt helvete känns det som... förutom barnen förstås.... Tur jag har dom... Annars hade jag nog helt & hållet gått under.... Funderar nu lite på att blanda in vissa parter.. men vet inte.... Måste fundera lite på det... Om det i slutändan är värt det.... Nu kan jag bryta ihop en stund... Barnen sover lite.... Sen får det rinna av tills kvällen kommer...... Fan i helvete........... Varför i hela friden skyddar jag dig? Undrar det jag......

Ovido - Quiz & Flashcards