My heart My life

Alla inlägg den 11 april 2013

Av Linda - 11 april 2013 11:04

Att få nånstans känns det som... Mår bara värre & värre för varje dag som går... Gav saker en sista chans idag.. Fick mamma att ringa Inger för att se om det kunde hjälpa... Hon fick höra att hon gjorde så gott det gick & att hon förstod & bla bla bla.. Finns inga lägenheter & detta förbannade kö systemet... Jag är ingen prioritet. Sen ringde jag soc. Dom kunde tyvärr inget göra & dom pratade med Inger.. Samma sak där... Bla bla bla... I morgon har jag läkartid. Ska få intyg på att jag faktiskt är deprimerad just pga min boendesituation & lämna detta på bostaden då människor med medicinska skäl får förtur & är inte detta ett sådant skäl vet jag inte vad? Orkar snart inte hålla ihop & samtidigt är jag inte redo att ge upp riktigt än...

 Tittade på en typ sommarstuga som ska hyras ut idag.. Hade det bara varit mig så hade det funkat.. Men med två barn var det inte helt bra invändigt om man säger så.. Tyvärr... 

 Nej man får bita ihop & hoppas på att nåt händer snart.....

Ovido - Quiz & Flashcards