My heart My life

Alla inlägg den 4 januari 2014

Av Linda - 4 januari 2014 05:56

Ja hur har det nya året börjat för er? Jo här har det varit bra. Nyårsafton firades med vänner på 30 års fest. Vilken lyckad fest det var! Hade jättekul. Och fick höra så mycket positivt & jag sög åt mig alla komplimanger jag fick. Och att få höra vissa saker gjorde kvällen bara ännu bättre. Går inte in mer på just det men kändes så bra att åter igen få höra hur rätt man gjort. Nej det var som sagt riktigt kul. Och att nån berättar saker för en att nån litar på en så mycket tycker jag är riktigt kul. För är det nåt jag är stolt över är det just att man faktiskt kan lita på mig. Jag är absolut inte den som springer med skvaller. Och om det skulle hända att man blir ovänner med nån som berättat nåt man ska vara tyst om så självklart är man ju tyst ändå. Men det är min mening. Vet om vissa människor som gjort så & det gör mig så arg & besviken. I alla fall blev jag full & go & tog mig till min kompis & fick önskat henne gott nytt år. Uuuh var lite små full så babblade på som bara den när vi tog oss en tur till hennes granne    Jag var nog lite små jobbig kan jag tänka mig haha men jävlar vad kul jag hade. Mycket lyckad kväll & fler sådana ska det bli i år. 

 Här är det tyst & lugnt. Inga barn hemma..Visst är det lite knepigt, klarar inte sova länge med dom, för då ska dom upp men klarar fasiken inte sova länge utan dom heller   Men idag gör det inte så mycket. Ska städa & då är det skönt att komma igång tidigt. Och jag är & förbliver en morgon människa precis som min mamma    Och julen är helt & hållet ute ur mitt hem. Och känns så himla skönt för allt blev så mycket ljusare med en gång. Bytte ut vardagsrums mattan igår. Hade typ rya matta tidigare. Och med t vå små barn har inte det varit optimalt med en sånn matta då allt sätter sig i den. Den är jättefin & go men medför mycket jobb. Så den får ligga i förrådet i några år nu. Nej annars fungerar allt här jättebra. Och ångest har jag fortfarande ibland. Speciellt när barnen är borta. Men det är väl så & det är jobbigt att inte ha dom runt sig även om jag försöker slappna av & leva lite när dom är borta. Och vet att jag behöver den energin när dom kommer åter. Fast det har ändå gått väldigt bra att ha dom båda hemma hela dagar. Dom leker väldigt bra ihop & bråkar gör dom ju också. Men det är ju så. Men det känns stabilt nu vilket är jättebra. Och så är det ju detta med vädret... Det är januari & regn, regn & regn... Otroligt... Men känner lite nu att snart kan snön kvitta. Eller så kan det komma snart & ligga ut februari. Men känns & ser inte ut som om det är nån på väg. Så man får helt enkelt göra det bästa av det. Nej nu får jag sluta. Dags att ta tag i dammtorkning. Och sedan blir det promenad & ut & handla. Utöver det händer nog inte så mycket idag. Ha en fin dag även om regnet faller ned   

Ovido - Quiz & Flashcards