My heart My life

Direktlänk till inlägg 14 januari 2014

Tänka sig

Av Linda - 14 januari 2014 20:13

Ja tänker nog vissa sitter & bara väntar på att jag ska spotta ur mig allt här. Men sorry den glädjen ska ni inte få. Jag har fått mer än en gång fått höra att man ska så gott det låter sig göras rensa ur det negativa. Det vill säga dom som ger en negativ energi. Är på god väg till just detta, men ett stort men så finns det sådana man aldrig blir av med oavsett hur mycket man önskar & vill. Men det är en gång så & vet att en dag kommer även dom människor få vad dom förtjänar. Eller vem vet, det kanske dom redan fått bara att dom inte riktigt fattat det än. Skit samma.. 

 Vaknade i alla fall totalt orkeslös & helt matt. Natten var väl ingen höjdare så men klagar inte. Händer inte så ofta nu & älskar ändå att ha mina barn hemma   Men men i alla fall ringde sköterskan från Arvika ang medicinering & hur det gick med Isak. Jag är hur glad som helst för nu har det börjat hända nåt varje dag & är så otroligt tacksam för varje gång det händer. För bajsar han, så blir det ingen mera annan otrevlig medicin. I alla fall kommer vi få en tid till doktorn nån gång i februari. Hon påpekade hur viktigt det är att båda föräldrarna kommer på detta. För sade jag var lite orolig då han haft svårigheter att bajsa hos sin far & han är där varannan helg.Viktigt att även han följer medicinering & att det var viktigt att även han altså följde med. Ååå ja det vill jag ju gärna att han ska... Hade gärna åkt med Isak själv.. men men vi får se. Vem vet, han kan ju ha nåt viktigare för sig den dagen, typ nåt stort möte eller liknande. Återstår att se. Men Isaks mage fungerar i alla fall   

 Jo fick äntligen öppnat & skruvat ihop Isaks snowracer idag som han fick till jul. Så när Noah somnat klädde vi oss & gick ut. Det var så himla skönt att få luft & få se glädjen i hans ögon. Han älskar snö & han hade så himla kul. Grannen med son kom även förbi & kul att det är barn i hans ålder här också. Så dom åkte på. Vi var ute i typ 1 1/2 timme innan vi gick in då jag visste Noah snart skulle vakna till. Och utöver det hände inte mycket idag. Skulle egentligen ha handlat också men fanns ingen lust eller ork till det. Får ta det i morgon efter att ha varit hos frissan. Och då är det bara mig & Noah så det ska nog gå bra. Måste även ringa jobbet i morgon & höra vilken dag som blev min lediga dag så jag får skickat in alla papper. Ska även ringa lönekontoret & dubbelkolla så jag inte räknat helt åt skogen på vad jag kommer få ut. Bra att jag har nåt att hänga fingrarna i. Nej orkar inte skriva mer. Ni får ha en trevlig kväll!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 september 2016 07:42

Jag lever i en drömvärld just nu.. och drömmar ska man ju ha    men detta är en dröm jag hoppas innerligt ska slå in. Att jag inte tänkte på detta tidigare... Men samtidigt så lär man så länge man lever. Och slår drömmen in så är jag rätt säker på at...

Av Linda - 6 september 2016 19:13

Jaa.. rubriken stämmer bra överens med känslan jag har.. sammanfattar allt ganska bra... Jag är trött irriterad & fullständigt less på vissa & allmänt över allt.. Även på mig själv... Jag är mest irriterad över hur jag ställt upp så oerhört mycket & ...

Av Linda - 4 september 2016 05:50

Söndag morgon. Dimman ligger tät och graderna visar på 8. Hösten är ändå en fin årstid som jag även tycker om alla andra årstider   Alla har sin charm. Vad gör jag då uppe så tidigt? Haha ja det kan man undra sig för lyckades inte sova så mycket läng...

Av Linda - 2 september 2016 18:23

Då var jag åter där igen... muren har kommit åter på sin plats.. utsidan visar leenden och att jag har det helt fint.. fråga mig och det är det jag kommer ge som svar... för med vilken rätt kan jag må dåligt?? Jag som har så mycket.. och ändå faller ...

Av Linda - 31 juli 2016 11:26

Ja så är det och så även årets semester. Men för egen del gör det inget. Jag är och förblir en rutinmänniska. Semester i all ära men nu ska det ändå bli skönt att få igång vardagen igen. Och jag är spänd för äldste sonens skull. Jag minns så väl min ...

Skapa flashcards