My heart My life

Alla inlägg den 3 mars 2014

Av Linda - 3 mars 2014 19:39

Hej hej! Hur har ni det där ute? Jag har pirr i hela kroppen      på ett väldigt positivt sätt. Ovan känsla. Men ååå vad jag hoppas detta går i ordning nu! Att allt vänder & går som jag vill. Min magkänsla säger nog nja kanske inte helt säkert. Men en känsla att det är bara så rätt. Inte riktigt haft den känslan förut. Men återstår att se hur det bliver & går   Här är allt som vanligt. Barnen hemma sedan igår kväll. Inskolning på dagis fungerar utmärkt. Noah är nog inte alls så mammig som jag trott   Andra får utan problem ta upp honom & bryr sig väldigt lite om mig. Vilket är bra. Idag om allt gått enligt planer hade jag gjort min första arbetsdag. Men blev inte helt så. Men om en vecka hoppas jag det blir av om inget oförutsett händer. I morgon ska jag & barnen åka & handla. Blir inget dagis förrän efter Noahs lur pga nåt möte med den ordinare personalen. Och nu vill inte dom eller jag att Noah ska missa nån mer dag av inskolning. Detta känns som om det blir en bra vecka. Har lite planerat som jag längtar till!!! Åååå vill vill vill!!!! Haha vi får se. Ropar inte hej än! Nej allt känns som sagt väldigt bra och mycket spännande på gång. Så återstår det att se vad som händer    Over & out. Ha en fortsatt trevlig kväll!! 

Ovido - Quiz & Flashcards