My heart My life

Direktlänk till inlägg 8 juni 2015

Hej hej

Av Linda - 8 juni 2015 19:08

Tja därute. Hur mås det? Jo här är det helt okej. Verkar som sommaren äntligen har kommit    fast än verkar det som om det endast är solen som värmer men det kan ju bara bli bättre innan det vänder mot höst. Lite sommar vill man ju ha en stund i alla fall innan hösten kommer. Men i alla fall så har helgen varit helt ok. Varit hopplöst att sova ordentligt    natt till lördag var jag små full så det var orsaken den natten & natt till lördag så hämtade jag mamma i Årjäng & tog några timmar innan jag lyckades somna om efter det. Så det har inte varit så bra på det viset & det märktes väl idag att man känner sig helt slut. Men men det blir bara bättre. Haha ja hör & häpna, jag åkte faktiskt på sommarfest.    Lämnade kaoset hemma & hade faktiskt kul. Festen går numera under namnet "Raj Raj" haha det får stanna som ett internt skämt. Men det var kul. Dock drack jag lite väl mycket så passade på att lämna allt medans jag fortfarande var på topp    Och glad är jag för det då jag fick gjort det jag hade planerat på lördagen även om jag mest gick som i ett yrväder i några timmar. Och supertrött. Blev även en tur bort till bostadsrätten för att dubbelmäta lite. Och så har jag sådan tur att få hjälp med trappan!!! Underbart!!    Fick ny ångest när jag såg den på nytt. Även om jag vet att det nog går bra bara man sätter igång. Men alldeles topp att jag inte behöver tänka på just den. Spar en hel del tid åt mig som jag kan lägga på annat. Köpte färg osv till den i fredags så allt det praktiska till den är klart. Nu ska jag bara köpa tapeter, spackel & klister så är den biten klar. Ska även under veckan kolla upp det här med lister till hallen & vardagsrum. Fast lutar åt att det bara blir vardagsrummet. Just för att om jag lägger ny golvlist i hallen så måste jag även byta foder runt dörrar & det är tre dörrar. Men ska kolla vad hela alltet kan gå på först. Men bara att lägga list verkar som ett helt projekt men det ordnar sig. Allt gör det    Och troligtvis kommer det bli en intressant vecka denna vecka.. Då får man ett svar till slut. Och hoppas det blir som jag hoppas på men vi får se. Ropar inte hej än inte. 

 Nej jag börjar inse mer & mer vad ja egentligen ger mig in på & ännu ett bevis på det fick jag om helgen. Och det får bara ta tiden det tar. Finns liksom inget annat att göra. Fast hade jag vetat detta för några år sedan skulle jag varit bra mycket försiktigare än jag varit    Men man ska lära så länge man lever & jag har lärt mig, även om det tagit lite tid. Det blir bara sååå bra till slut bara man har lite tålamod. 

 Det var nog allt för stunden! Trevlig kväll! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 september 2016 07:42

Jag lever i en drömvärld just nu.. och drömmar ska man ju ha    men detta är en dröm jag hoppas innerligt ska slå in. Att jag inte tänkte på detta tidigare... Men samtidigt så lär man så länge man lever. Och slår drömmen in så är jag rätt säker på at...

Av Linda - 6 september 2016 19:13

Jaa.. rubriken stämmer bra överens med känslan jag har.. sammanfattar allt ganska bra... Jag är trött irriterad & fullständigt less på vissa & allmänt över allt.. Även på mig själv... Jag är mest irriterad över hur jag ställt upp så oerhört mycket & ...

Av Linda - 4 september 2016 05:50

Söndag morgon. Dimman ligger tät och graderna visar på 8. Hösten är ändå en fin årstid som jag även tycker om alla andra årstider   Alla har sin charm. Vad gör jag då uppe så tidigt? Haha ja det kan man undra sig för lyckades inte sova så mycket läng...

Av Linda - 2 september 2016 18:23

Då var jag åter där igen... muren har kommit åter på sin plats.. utsidan visar leenden och att jag har det helt fint.. fråga mig och det är det jag kommer ge som svar... för med vilken rätt kan jag må dåligt?? Jag som har så mycket.. och ändå faller ...

Av Linda - 31 juli 2016 11:26

Ja så är det och så även årets semester. Men för egen del gör det inget. Jag är och förblir en rutinmänniska. Semester i all ära men nu ska det ändå bli skönt att få igång vardagen igen. Och jag är spänd för äldste sonens skull. Jag minns så väl min ...

Ovido - Quiz & Flashcards