My heart My life

Alla inlägg den 28 juni 2015

Av Linda - 28 juni 2015 19:44

2 dagar kvar att jobba! Två dagar kvar sedan är det mitt, bara mitt!!!! Känslan är helt otrolig, ni anar inte. Pirrigt nervöst överväldigande ja allt på samma gång. Men det känns riktigt bra & hade inte kommit så långt utan hjälp & att jag fått tillgång till nyckel. Men står i stor skuld till alla som ställt upp! Och ska försöka ge något tillbaka på något vis. Fast samtidigt så tror jag att dom som hjälper gör det för att dom vill. Eller jag hoppas det i alla fall   Dock har jag räknat tämligen fel haha men men allt löser sig & får bara vänta lite med det jag hade tänkt från början. Men det känns ändå riktigt bra. Även om jag fortfarande vill ta tag i allt på en gång så är detta fortfarande inte möjligt. Är otroligt glad att jag hinner med det jag planerade tack vare all hjälp med både barn & i lägenheten. Mina barn var hos mamma igår medans jag höll på ett ex antal timmar i mitt nya hem. Men nu har jag fått resultatet jag var ute efter! Äntligen. Så nu är det bara en sista puts, möjligtvis två om det hinns sedan är mitt första projekt klart. Och mitt andra har jag helt & hållet lämnat över i andras händer. Ser ni? Lägg märke till att kontrollfreaken nr 1 har släppt taget haha både vad gäller sovrum & hall. Fast nu känner jag att jag har svårt för det haha vet inte rikigt varför & borde inte känna så för jag hade verkligen inte fixat det själv. Men det är mig som person & bara semestern slår in kommer jag ägna all barnlediga tid där borta för att få färdigt det sista. Då ska städningen tas tag i & börja flytta över allt som är packat. Veckan efter ska jag börja ta isär möbler här sedan är flytten runt hörnet!   Sedan kan jag vila & ta det lugnt med mina busar. Men allt detta med jobb & lägenheten gör att handen krånglar igen. Vaknar helt avdomnad & jättesvårt att somna om. Men bara den håller ihop några veckor till så ska jag/måste jag ta det lugnt. Har gått i 150 dom sista veckorna & kommer fortsätta så i ett par till. Men idag har vi tagit det lugnt. Städade faktiskt här hemma, för allra sista gången haha men det var ett par veckor sedan sist så det var välbehövligt. Och utöver det har vi varit ute & bara haft det bra. Grillade hos mamma med syster med fam & vänner. Väldigt trevligt! Och barnen lekte med mammas granne & hade det jättekul. Så allt i allt en toppen dag! Så nu ska jag bara ta det lugnt innan ny vecka påbörjas och en intressant sådan. Oavsett blir det en bra vecka!

Ovido - Quiz & Flashcards