My heart My life

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Linda - 15 augusti 2011 18:02

Att när du är gott & väl vuxen börja ta bort vänner på sin Facebook sida bara för att du är sur av en eller annan orsak. Jag tycker sådant är så in i bomben barnsligt. Har själv upplevt det.. Jag menar.. Hallå liksom.. Väx upp! Inte för att jag bryr mig så värst om dom som tagit bort mig. Just det gör mig inte ett dugg för att vara ärlig. Vet inte hur jag ska förklara det riktigt utan att säga vem & varför.. Men anser det fortfarande som en barnslig sak.. 

Av Linda - 15 augusti 2011 09:19

Och regnar gör det.. Man blir rent deppad   då kan vi inte vara ute & blir värre med promenad med mina pojkar också.. Annars denna vecka finns inget inplanerat.. Vädret ser ju inte ut att bli så bra heller   sommaren har nog gjort sitt för i år.. Så det känns som om det kan bli en rätt lång vecka.. Men men.. Skulle så gärna vilja börja brodera igen men vet inte hur jag ska få till det eftersom Isak vil ha uppmärksamhet i stort sett hela tiden.. Förutom när han sover   Måste försöka lösa det på nåt vis.. Kan ju försöka göra det när han sover men då är det så mycket annat som ska fixas.

 Isak har helt plötsligt börjat krypa nu   det är så roligt att titta på honom. För helt plötsligt börjar han krypa & då klappar jag händer & skryter av honom. Och då kommer han på sig själv & lägger sig platt på mage & ålar sig fram hehe riktig liten skojare   Nu sover han igen & jag ska passa på att ringa lite samtal. Har en del som ska fixas & skönt att få göra det i lugn & ro.  

Ha en fin dag!     

Ovido - Quiz & Flashcards