My heart My life

Alla inlägg den 8 april 2013

Av Linda - 8 april 2013 12:32

Jag känner mig så frustrerad... Måste snart få mig nån annanstans att bo... Det sliter på nerverna & detta går tyvärr utöver fel personer... Måste bita ihop för allas skull... För att bevara husfreden & för barnens skull... Tar ut det på den jag vet tål detta... Tack för att du fortfarande finns i mitt liv & att du tål en smäll eller två     att du tål att jag blir förbannad. Inte min mening att ta det utöver dig men för allas skull får det bli så.... Och tack för att du hjälper till där du kan... Jag är inte alltid så rättvis mot dig & ber om förlåtelse för detta. Ha överseende med mig en stund till & en låååång stubin   


Annars går det tja jo det går. Finns inget annat att säga.. Tror saker & ting blir lättare bara vi får oss ett eget boende.. Visst kommer nog tuffa stunder där också men har människor & vänner jag kan prata med då... Nej snälla bostadsförmedlingen.. Ring.. säg att jag får lägenheten som är inflyttning 1 maj... Ge mig ett litet hopp.. Snälla.....

Ovido - Quiz & Flashcards