My heart My life

Direktlänk till inlägg 26 september 2013

Döden

Av Linda - 26 september 2013 20:17

Jaa just så känns det... som att man är på väg mot döden...haha nejdå inte så illa. Har varit fullt upp hele veckan lång, och än är jag inte klar. Så fort jag haft "ledigt" har allt gått i flytt. Tack vare min mamma har det kunnat bli av. Att jag fått koncentrera mig om flytt. Så nu kan jag lugnt säga att allt smått är nu borta. Tja finns ju lite kvar i badrummet typ. Men utöver det finns endast det "stora" kvar. Men jag märker på kropp & själ att jag jobbat hårt denna vecka. Och inte har lillfisen velat somna i egen säng som förut aldrig var nåt problem.. Så nu det senaste har jag varit tvungen att lägga mig med barnen. Och tänk er två som ska knö på en & så fort man flyttar på den ena vaknar dom till. Isak sur & arg för att Noah ska ligga på mig. Ja ni kan tänka er vilka sköna nätter jag haft.... Och försöker jag flytta på mig så har snart den minsta vaknat & så har vi hållit på. Och då flytt på detta. Ja just nu känner jag mig helt slut. Och så fort kaninen blitt hämtad blir det sängen på mig. Mamma är snäll & tar barnen inatt.. Och jag kan inte annat säga än att jösses vad skönt det ska bli!   Underbara mamma!!!! Och pappa förstås    Och så känns det så himla skönt att i morgon blir det typ tre lass med kärran & sen är det klart!!! Då är det bara det roliga kvar!!! Och nu känns det faktiskt bra. Det är klart det är lite vemodigt när man tänker vad jag flyttar ifrån    Denna lägenhet är superfin, öppen ljus, ny fräsch. Fantastisk utsikt. Nu får jag en ned sliten lägenhet som behöver både det ena & det andra. Utsikt finns inte haha jodå över en skogsdunge typ som förut var en lekplats. Men det känns tryggt & bra. Och så kan man bara ringa en vaktmästare om det är nåt! Och känns himla skönt pga barnen. Ingen trappa upp ute. Mera barn dom kan umgås & leka med. Så på så vis känns det mycket bättre. Inga cp grannar som har problem med allt & alla. Och självklart kommer jag sakna några av grannarna här. Men allt i allt känns det bra. Och kommer bli bra när all flytt är klar! Nej ett sista ord från mig från soffan vid slussen. Nästa gång sitter jag i soffan på Bögatan    Tack & hej!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 september 2016 07:42

Jag lever i en drömvärld just nu.. och drömmar ska man ju ha    men detta är en dröm jag hoppas innerligt ska slå in. Att jag inte tänkte på detta tidigare... Men samtidigt så lär man så länge man lever. Och slår drömmen in så är jag rätt säker på at...

Av Linda - 6 september 2016 19:13

Jaa.. rubriken stämmer bra överens med känslan jag har.. sammanfattar allt ganska bra... Jag är trött irriterad & fullständigt less på vissa & allmänt över allt.. Även på mig själv... Jag är mest irriterad över hur jag ställt upp så oerhört mycket & ...

Av Linda - 4 september 2016 05:50

Söndag morgon. Dimman ligger tät och graderna visar på 8. Hösten är ändå en fin årstid som jag även tycker om alla andra årstider   Alla har sin charm. Vad gör jag då uppe så tidigt? Haha ja det kan man undra sig för lyckades inte sova så mycket läng...

Av Linda - 2 september 2016 18:23

Då var jag åter där igen... muren har kommit åter på sin plats.. utsidan visar leenden och att jag har det helt fint.. fråga mig och det är det jag kommer ge som svar... för med vilken rätt kan jag må dåligt?? Jag som har så mycket.. och ändå faller ...

Av Linda - 31 juli 2016 11:26

Ja så är det och så även årets semester. Men för egen del gör det inget. Jag är och förblir en rutinmänniska. Semester i all ära men nu ska det ändå bli skönt att få igång vardagen igen. Och jag är spänd för äldste sonens skull. Jag minns så väl min ...

Ovido - Quiz & Flashcards