My heart My life

Direktlänk till inlägg 19 mars 2014

Utmattad

Av Linda - 19 mars 2014 19:06

Jag känner mig helt färdig... slut... energin som jag hade på eftermiddagen förra veckan är som bortblåst... orkar inget känns det som    Har känt mig som en jäkla surkärring dessa dagar och känner att om nån råkar säga nåt fel kan jag explodera... slut i kropp.. slut i huvudet... och nej jag mår inte alls bra    rygg & fötter värker som bara attans... Och tankar snurrar... åter igen känns det som om det är mycket & att jag när som helst ska bryta ihop... saker & ting som gnager på den sköra tråd som håller mig uppe... Att jag skulle bli sliten av att börja jobba förstår ju jag också... Men så här slut som jag känner mig nu trodde jag då aldrig.... Och ingen rast & ro den närmaste tiden... Ingen tid att bygga upp energi & ork.. Och här hemma ligger jag efter med så mycket... Men inte ens det orkar jag ta tag i.. när jag väl fått satt mig ner på kvällarna känns det som om jag inte ens orkar ta mig upp... och även detta faktum påverkar så att jag mår ännu värre... här ser det ut som ja hej kom & hjälp mig typ... men jag orkar inte.... orkar inte nåt... alt jag vil är att sova sova & åter sova... Men här har mina små hjärtan fått för sig att morgonen startar typ fem   just det är inte det värsta men även det bidrar ju till att jag då är helt slut när barnen lagt sig för kvällen... allt är bara så himla tungt... ensam med två små & jobb & allt det vardagliga börjar ta ut sin rätt... och detta är bara vecka två... men jag hoppas ju att både kropp & huvud snart vänjer sig annars är jag rädd ett återfall är på g... och det vill jag inte... men just nu är det inte lätt att vara ensam..... inte alls...    Men hoppas att bara det gått en liten stund till så borde jag ju vänja mig... för på sätt & vis är det ju ändå skönt.. men ändå inte.... Om jag bara kunde få lite mer energi & ork..... 

 Och igår fick jag svar på Noahs allergi prov... visade ingenting... Så kul...då har man fortfarande ingen aning om vad han reagerade på eller när det kan hända igen.... så tillbaka på ruta ett.... 

 Nej har väl inte så mycket mer på hjärtat just nu... och heller ingen ork... 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 september 2016 07:42

Jag lever i en drömvärld just nu.. och drömmar ska man ju ha    men detta är en dröm jag hoppas innerligt ska slå in. Att jag inte tänkte på detta tidigare... Men samtidigt så lär man så länge man lever. Och slår drömmen in så är jag rätt säker på at...

Av Linda - 6 september 2016 19:13

Jaa.. rubriken stämmer bra överens med känslan jag har.. sammanfattar allt ganska bra... Jag är trött irriterad & fullständigt less på vissa & allmänt över allt.. Även på mig själv... Jag är mest irriterad över hur jag ställt upp så oerhört mycket & ...

Av Linda - 4 september 2016 05:50

Söndag morgon. Dimman ligger tät och graderna visar på 8. Hösten är ändå en fin årstid som jag även tycker om alla andra årstider   Alla har sin charm. Vad gör jag då uppe så tidigt? Haha ja det kan man undra sig för lyckades inte sova så mycket läng...

Av Linda - 2 september 2016 18:23

Då var jag åter där igen... muren har kommit åter på sin plats.. utsidan visar leenden och att jag har det helt fint.. fråga mig och det är det jag kommer ge som svar... för med vilken rätt kan jag må dåligt?? Jag som har så mycket.. och ändå faller ...

Av Linda - 31 juli 2016 11:26

Ja så är det och så även årets semester. Men för egen del gör det inget. Jag är och förblir en rutinmänniska. Semester i all ära men nu ska det ändå bli skönt att få igång vardagen igen. Och jag är spänd för äldste sonens skull. Jag minns så väl min ...

Ovido - Quiz & Flashcards