My heart My life

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Linda - 13 november 2011 19:34

Ja då var det åter söndag & i morgon börjar en ny vecka. Helgen har gått fort & veckan före också. Var ju några dagar sen jag skrev. Om fredagen fick jag frågan om jag kunde tänka mig att åka till örje & jobba. Sade självklart ja med tanke på att man då kan få chansen att bygga. Inte för att jag inte trivdes med det jobbet jag har nu. Visst blir det lite ensformigt men inte så farligt ändå & trivs verkligen med hon jag jobbar ihop med.. Så synd att man måste lämna nu.. egentligen.. Dessutom jobbar vi väldigt likt & får lite dårligt samvete att hon ska behöva lära upp ännu en.. Så nu sitter jag här & börjar ångra att jag sade ja.. blir lite fel i dagistider & jobbtider för alla parter.. Kom på om lördagen att oj.. vi har visst räknat fel timm mässigt.. Så jag vet egentligen inte om jag ska dit & jobba i morgon eller inte.. Får svar på det i morgon bitti.. På sätt & vis hoppas jag att det inte går.. så jag får stanna i töck.. Men finns ju en del fördelar med att jobba på örje också.. Men vi får se hur det blir. Igår tog jag kort för att ha som julkort. Blir inte bilden som jag lägger ut här men ett av dom som jag tog. Pluss att jag faktiskt tog kort på fisen idag. Har varit sämre med kort tagning den senaste tiden. Måste skärpa mig!! Men har några bilder jag kan lägga ut. Annars är det som vanligt.. In i bomben trött på all städning & allt runtikring...   men det gör sig tyvärr inte själv & jag vill ha det rent & snyggt runt mig.. Så gott det går med tanke på den lilla busen man har här hemma som ska dra ut allt som är    

 Så igår jobbade jag allså & när jag kom hem fick jag besök. Sedan blev det promenad & på kvällen kom familjen på mat. Så den dagen sade bara poff. Så på en skitbra film: Hur många lingon finns det i världen? Otroligt bra & rekommenderas varmt.

 Idag bakade jag bröd inför klubbens julbord nästa helg. Och när jag var klar åkte jag & Mariann på loppis i Årjäng.. Blev väldigt besviken kan jag ju säga.. Och eftermiddagen har jag & Isak spenderat hos mamma & pappa med kortspel. Och när jag kom hem så var det ju bara att städa... Jippi.. Men nu är det gjort & nu sitter jag här.. Straks sova känns det som.. Hehe nej får väl dröja den lite.. Nej det får vara allt för idag.. Bara att vänta på telefon i morgon & få besked om var jag ska åka & jobba. Ha en trevlig kväll!!!

      

Ovido - Quiz & Flashcards