My heart My life

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Linda - 22 november 2011 06:35

på min finger... en styck borttappad ring sen igår morse.. Tack & lov inte förlovnings eller gift ringen men ändock en mycket betydelsefull ring som jag fick av min sambo i 25 års present... Hadde börjat ta av mig ringarna på natten eftersom jag blir så svullen i händerna efter jobb & spec på natten..  Och igår morse gick jag på sovrummet med Isak.. till hallen för att sätta på smyckena.. Och den var borta!!!   letade högt & lågt.. Men så blev det bara stress & jag var tvungen att åka.. Får byta dammsugar påse & dammsuga & se om den dyker upp då när jag kommer hem.. 

 I alla fall gick dagen igår nåt så oroligt fort.. Kan bero på att det var lite stressigt då jag hade några som väntade på brett ( som vi kallar det) så vips så var dagen över.. EC brett heter dom.. Min favorit spec om man jämför med AC.. Enkla & snabba att göra. Så vips var klockan 14.10 och man kunde åka iväg.. Fortsatte leta efter den j.... ringen när jag kom hem men så skulle vi ut & handla & sedan iväg till min familj på ett litet födelsedagsfirande av min mamma & syster. Jag fick också present   små tallrikar till mitt julservice. Har födelsedag i morgon   tycker inte om att fylla år som alla vet som känner mig.. Men numera tänker man inte på det.. Inte efter att min prins kom till världen. Har redan fått födelsedags present av min man men det blir inte förrän i mitten av december. Men läängtar!!


 Drömde en jättekonstig dröm i natt.. Handlade om avhuggna händer (!?!!?) som grekiska lyckoamuletter & bilar körde över ett stort hopp & nästan träffade mig & Isak... Jätteknepigt.. Nej nu får jag ta mig frukost & reagera så det inte blir så stressigt idag. Ha en fin dag!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards