My heart My life

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Linda - 16 november 2011 20:36

och sliten.. Hamnade i Örje i alla fall.. Är väl helt okej.. Fast igår hade jag en skitdag & ångrade så in i norden att jag sade ja till att åka över.. Det var riktigt kaos runt mig & flytt av grejer osv.. Idag kändes det bättre & fick ordning på min plats.. Blir lite oroad över hur länge jag ska vara där då jag har fått mitt "eget" bord... Tjänar ju på det & vet ju inte var jag hamnar när jag kommer tillbaka till Töcksfors... I bland är man så in i h-vete dum som säger ja.. Och får ju inte mina korta fredagar längre heller   Just nu är jag bara sur & trött... Och så j.... trött på städning så jag spyr.. Gör f.. inget annat här hemma.. Om jag inte jobbar så städar jag, samtidigt som jag försöker umgås med min underbara son.. Och sätter jag mig ner på kvällen när han lagt sig får jag dårligt samvete för då är det antingen tvätt som ska vikas eller tvättas.. Diskmaskin som antingen ska fyllas eller urplockas, leksaker som ska röjas osv osv... Jag har lust att skrika ibland... Och snart känns det som om jag exploderar....  Grrrr så trött jag blir... Nej slut på gnällandet.. Ny dag i morgon med jobb och ja städning när jag kommer hem... Underbart... alldeles underbart..........

Ovido - Quiz & Flashcards