My heart My life

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Linda - 5 mars 2013 12:19

Efter först igår kväll ha stora problem med att somna, då tankar & funderingar snurrade runt hela tiden... Så när jag äntligen gör det får man ett brutalt uppvaknande av min äldsta son... Hade sovit kanske en halvtimme... Jo han skriker & är helt hysterisk.. Inget var bra, han skulle det ena & det andra men sen var inte det bra nog. Och så höll det på i en halvtimme innan jag lyckats lugna honom & kunde ta in honom på sovrummet.. Då tog det åter tid för mig att somna om.. Och sedan var det Noah efter en stund.. då vaknade han.. Och så höll vi på, jag dit, ge honom nappen, smeka osv. Gör allt för att undvika matning, och till slut sista gången när man tänker att "en gång till så ger jag mat" så somnade han & var tyst. Lyckades själv somna om, råkar röra vid Isak efter nån timme & då var det gjort & han skrek, gråt & var helt hysterisk... Då  var det bara att stiga upp... 


 Mår jag bra? Nej....

Ovido - Quiz & Flashcards