My heart My life

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Linda - 20 mars 2013 12:05

Vilken jäkla skitdag.. Rent ut sagt. Allt känns pissigt & inget positivt med denna dag... Dels snöar det.. för fan det kunde väl ändå ha kvittat??? Sen ser det ut som jag måste sälja bilen för att ha råd att köpa möbler då jag inget lån får.. Varför? Tror dom plötsligt inte att jag ska sköta mig när jag flyttar för mig själv?!?? Har skött mitt lån sen dag ett så fattar inte alls.. Bara för att jag är mamma ledig?? Det konstiga är att jag själv räknade lite på det & fattar inte alls vad dom räknat på. Enligt mina kommande inkomster & utgifter kommer vi klara oss med väldigt god marginal.. Och så kom lönelappen i lådan förut... Ingen bonus utbetalning denna månad... Alldeles underbart... Dels har jag hittat en billig säng på blocket till Isak med lådor under & sedan en tvättmaskin på rea... Och ullared är bokad innan löneutbetalning nästa månad... Känns som om allt bara skiter sig idag... För allt det kan jag bara glömma... Idag är ångesten STOR... För en vecka sedan tog jag med mig barnen & flyttade ut ur huset....   Just i denna stund vill jag vrida tillbaka klockan en vecka tillbaka... göra ett annat val än jag gjorde då.... Kanske ändå saker skulle ha löst sig.. Nu är allt försent... Allt är bara hopplöst... Trött på att packa allt jag äger & har.. Speciellt när jag ändå inte har fått nån lägenhet än... Och om jag ingen får.. Vad gör vi då?.... Fan också!!!! Just nu vill jag bara bryta ihop en stund... Försvinna från denna jord... För ett ögonblick.. Tills allt löst sig.... Om det nu gör det.... Men måste hålla ihop... Försöka i alla fall... Allt för barnen.. Mina små prinsar      det bästa jag äger & har.... Tack & lov för dom....... 

Ovido - Quiz & Flashcards