My heart My life

Alla inlägg den 9 juli 2013

Av Linda - 9 juli 2013 20:52

Kan ju starta med att jag haft en underbar dag med mina pojkar. Promenerat, varit & badat på campingen till min bästa vänns mor med henne & barnen. Helt fantastisk bra dag som tyvärr slutar med bråk..... Därför orkar jag nog heller inte skriva så mycket om min början på dagen då jag nu är irriterad & förbannad... När man tror man hittat en lösning så blir det som bortblåst.... Man trodde man hade ett avtal & tydligen har det slutat gälla??!! Fan vad less jag blir... Jag som liksom trodde man nått ett punkt där allt sådant var slut & så blossar det upp igen.... Tack & lov att jag klarar både mig & barnen fint själv... Varför ska det hela jävla tiden sluta med nedgångar & bråk..... Jag är inte ute efter bråk som vissa kanske tror.. Men när man trodde man hade att sk avtal & det tydligen slutar gälla då det inte "passar" den andra blir jag förbannad.... Uuuh vad lett jag är.. Hurra liksom vilket slut... Och här ser ut om fan... och det gör mig på mindre bättre humör... Får ta tag i det & se om jag får ut lite aggresjoner..... 

Ovido - Quiz & Flashcards