My heart My life

Alla inlägg den 4 november 2015

Av Linda - 4 november 2015 16:50

Jag börjar sakta inse att detta alltihop är för mycket att hantera på egen hand... Att det kanske är dags att ta telefonen & ringa läkaren.. Att behöva erkänna att jag orkar inte mer... och det i sig är fruktansvärt tufft.. för jag orkar inte mer.. Jag är trött.. enormt trött både pysikst & fysiskt... Ändå stiger man upp.. gör det man ska.. åker på jobb.. försöker klara en dag åt gången utan att knäcka ihop.. Men idag gick det inte längre... Jag knack ihop fullständigt... Och tycker så enormt synd om mina kollegor.. som måste stå ut med mig.. och som jag är tänker jag ju självklart på dom.. Jag är inte någon lätt person att vara med nu.. Och jag vill inte att dom ska tassa på tår runt mig för att dom aldrig ska veta hur jag ska reagera.. Och jag vill verkligen inte ha det så här själv.. Jag vill ha orken... Jag vill njuta.. må bra... Men det gör jag inte... jag är så långt nere att jag helt enkelt inte orkar... Och på allt annat att orka med barnen.. trotsen minsten har börjat med.. Jag orkar inte mer.... Gud give ge mig frid.... Jag erkänner mig slagen ner i backen... Jag klarar som oftast hålla mig flytande över ytan men det blir svårare & svårare för varje dag som går och idag gick det alltså inte... Och jag mår så dåligt över allt.. över barnen.. Mina kära barn förtjänar inte detta... allt detta med väntandet... känslor som ligger utanpå... jag är ur spel.... och nu vet jag ju att jag inget kommer höra heller denna vecka.. Och jag försöker göra allt jag kan för att hålla mig sysselsatt... för då kanske jag klarar hålla undan tankarna... 

 Och som om inte detta var nog så blev en av mina andra misstankar bekräftade idag av anticimex... Jodå det var allt fukt i badrumsväggen... Jävla idiot jag var som inte besiktade den innan köp!!! Men gjort är gjort & nu måste jag även orka ta tag i detta på allt annat... Ringa hit & dit.. Jag vet inte om jag orkar mer... Men tydligen så blir ju även föreningen inblandad i detta.. har inte förstått varför för det ligger helt & hållet på mig som inte var mera nogrann i mina undersökningar... så detta blir en kostnad jag hade önskat kunnat vänta.. Men nejdå.. Visst hade ju planer om att renovera badrummet ändå.. Bara inte just nu.. Vad mer kan hända nu?... Det tredje följer gärna med sägs det.. saker skjer tre & tre.... Jag behöver en paus knapp.. ett stopp... måste orka.... måste stå upp.. fortsätta med det...

Ovido - Quiz & Flashcards