My heart My life

Alla inlägg den 24 december 2015

Av Linda - 24 december 2015 07:22

Ja då var julaftonsmorgon här. Potatisen skalad till ett dussin. Första omgången av ribban står i ugnen & ska stå där i ett par timmar till. Ja tidigt uppe som vanligt. Dessutom har jag sovit oroligt. Dock är det ändå stor skillnad från föregående år då jag var ledsen från det att jag vaknade till jag fick hem barnen. Så är det inte i år. Kanske för att man är mer likgiltig & för att man inte har ett dugg julkänsla. Och för att man ska fira jul här så man har en del att göra. Men ska bli godt med julmat måste jag erkänna. Inte ätit något av det än i år då jag skippade julbordet på jobbet. Så det ska bli riktigt gott. Och längtar till barnens glädje i kväll. Det är det julen handlar om. Glädje. Även om det inte alltid känns så.Och vet att det är många där ute som saknar glädjen & någon att dela den med. Så jag är oerhört tacksam för dom som faktiskt finns i mitt liv. Nej här är allt lugnt än så länge. Och har ingen känsla av stress heller. Dock är det ju det där problemet vad man ska ha på sig haha men det löser sig.   

Skönt ändå att bara kunna ta det lugnt & ta saker som det kommer. Det ska bli en mysig julaftonskväll. Haha hoppas jag    

 Ska väl snart äta lite frukost & sedan börja rota i garderoben. Oavsett är julen här och hoppas ni alla får en underbar dag! 

  

Presentation


This is me & my life

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards