My heart My life

Alla inlägg under november 2011

Av Linda - 1 november 2011 18:57

Vilken alldeles för jävlig dag.... Fy f säger jag bara...så in i bomben lång dag.. fastän jag hade ljudbok i örat.. Andra dagen & jag är redan fruktansvärt trött på det... Blir ju fan bara att göra samma skit timme efter timme, dag in & ut.. Ska söka nytt jobb nu.. Det här ids jag inte... Skillnad om man bygger aggregat.. Det är åtminstone en utmaning.. Men att stå & göra typ dörrar en hel jävla dag är inget för mig.. Då kan det kvitta.. Har en fruktansvärt dårlig dag... Och inte känns det så kul heller att när man kommer hem är Isak bara trött & gnällig   skulle ha stannat hemma längre.... Nej fy.... Grinig, gnällig, trött & sliten... Och när man kommer hem så kan jag inte bara sätta mig ner.. Då ska Isak underhållas, mat ska lagas, kläder ska tvättas, det ska städas efter mat, kläder ska hängas upp.. Isak ska underhållas... Hunden ska ha promenad, Isak ska underhållas... Men efter 19 är dagen "slut" och man kan sätta sig ner.. Och när jag sätter mig ner då blir jag så orkeslös så inget blir gjort & jag blir bara tröttare & tröttare... Längtar till jul.. Till ledighet igjen... Nu vill jag bara gråta.. Vill inte tillbaka dit nåt mer... Personen jag ska samarbeta med fungerar jag bra ihop med. Än så länge i alla fall. Tur det, annars hade jag definitivt gråtit   nejdå.. men nytt ska jag söka.. Har bara en för jävlig dag idag....  Hoppas verkligen morgondagen blir bättre... då man ska göra samma grej... igen......

Ovido - Quiz & Flashcards