My heart My life

Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Linda - 2 juni 2013 08:48

Är trött.. fruktansvärt trött... Dels för problem med att somna då tankar snurrar runt i huvudet & dels för att här ska det tydligen vara morgon klockan 6    Men men det är som det är... Fick åter höra nåt nytt igår vilket har gjort att jag en gång för alla bestämt mig för att göra vissa saker. Jag måste tänka på mig & barnen & sätta oss i första hand. Och när då vissa inte kan vara ärliga från första början blir det konsekvenser. Tjatat jag vet inte hur mycket om hur viktigt ärlighet är. Och ändå så är man inte det... Och hur kunde jag ens inbilla mig att man skulle kunna vara vänner? Hur jävla dum har jag inte varit? Hur förbannat snäll? Nej nu jävlar. Varför i all världen skulle jag vara snäll när man inget får tillbaka? När det i slutändan ändå inte "tjänar" nåt på det. Nej nu blir det att såra tillbaka där det sårar som mest vilket gör att jag & barnen kommer hamna i en helt annan sits. Och så kommer det bli. För MIG är barnen allt. Dom går först. Och nu ska det svida rejält. Behöver ingen hjälp från vissa utan klarar mig fint utan. Har andra som kan hjälpa till. Vänner & familj   

Presentation


This is me & my life

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards