My heart My life

Alla inlägg den 14 juni 2013

Av Linda - 14 juni 2013 20:28

med fredagskväll igen då    När man inte vant sig vid att vara "ensam" blir sådana kvällar lite konstiga. Jag är inte desperat, långt därifrån, men vore trevligt att kunna dela en sådan kväll med nån. Och det kommer hända, det vet jag    Barnen sover, tyvärr inte utan tjafs från Isak men men.. 

Fick i alla fall städat klart idag & bakat den kakan jag pratade om. Utöver det har det inte hänt nåt.. 

I morgon är det som sagt kalas & sedan fest. Men utöver det tänkte jag göra ett försök att först & främst laga & äta en ordentlig frukost & sedan ett försök att gå långpromenad med båda barnen haha ja vi får se hur enig Isak är i just det men försöka går. Nej här händer inte så mycket.


Hade sånn tur att jag igår mötte på den personen jag nämnde jag ville prata med. Så fick förklarat & sagt varför jag gör som jag gör. Tyckte inte att jag var en skit verkade det som    men då har i alla fall jag mitt på det torra & var ärlig och berättade precis hur det låg till. 


Nej funderar faktiskt på att gå & sova själv. Bara för att jag är uttråkad haha nej inte riktigt än kanske men.. Som sagt förutom lite ensamhet & så mår jag bra. Hellre ensam än "ensam" med nån   


Ha en fin kväll!!

Av Linda - 14 juni 2013 09:34

på att lillfisen ska vakna så han får i sig mat innan jag kan göra klar städningen. Bara golven kvar    Den stora ville åter sova ännu en natt hos mormor för han ville se sin kusin på sin avslutning. Skulle ju vara på skolan & skolan är nåt han pratar dagligen om    Så han blev nog nöjd & glad för att få följa med. 


Gårdagen var blöt.. Riktigt blöt & självklart när det regnade som värst gick syrran ut. Inte så trevligt tyvärr.. Men allt i allt en okej dag. Men fy vilken trafik i Karlstad.. Usch.. 


och annars mår jag bara bra. Eller nästan. Sliter med yrhet & svimkänslor.. Vet ju varför men klarar bara inte äta när jag är ensam.. Blir nån morot eller äpple eller liknande. Vet ju att jag inte får i mig näringen jag borde... Nån som har tips på näringsfull mat eller frukt jag kan äta utan att vara rädd för att gå upp igen? Nog där min stopp sitter, därför jag inte klarar av att äta pluss att man är ensam. Men kroppen har nog börjat säga ifrån nu eftersom jag är så yr.. Så måste ta tag i mig själv & börja tycka om mat igen.. Laga mat    Går mest i kaffe & cigg    nyttigt värre... 


Vad händer idag då? Ja förutom min städning nu så ska jag ut till mamma & baka en kaka till studentkalaset i morgon. Och få se min stora son igen    Och utöver det blir det inte så mycket idag. I morgon blir det då först kalas & sedan utgång med mina vänner. Egentligen min helg att ha barnen men barnens far är snäll & tar dom en natt extra. Detta har varit planerat en stund så det är därför   


Ska bli kul att komma ut lite igen. Nu ser det ut som lillen vaknar. Dags att ge honom mat & fortsätta med städningen. Ha en fin dag!!

Presentation


This is me & my life

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards