My heart My life

Alla inlägg den 23 juni 2013

Av Linda - 23 juni 2013 20:06

Blir så arg.... har lust att säga nåt högt som inte borde ens uttalas.. Men faktum kvarstår att man inte vet vem som läser... Och samtidigt är jag så trött på att vara den som skyddar... Min menig är att vissa skulle inte haft barn....Att be om en liten tjänst och få noll tillbaka.. Det ska jag komma ihåg.. Att andra går före sina egna barn, sitt eget kött & blod.... Fan vad arg jag är just nu... JAG vill barnens bästa.... men just nu känner jag för att vara egoist

Av Linda - 23 juni 2013 07:25

Vilket innebär att ikväll kommer barnen hem      Saknaden är STOR!!! Men måste faktiskt säga att det blir lättare med tiden som folk sagt till mig.. Bara det att få sova hela nätter i ett är ett stort pluss & känner mig pigg & upplagd. Och redo för nya tolv osammanhängande nätter. 

 Annars mår jag si sådär... Har mycket i mitt huvud & vill skriva ut vad som finns i mitt lilla huvud.. Men kan inte då jag inte vet vem som läser... Jag är en människa med stor omsorg för andra. En naturlig medkänsla kan man väl kalla det... Till & med för dom som inte förtjänar det. Samtidigt kan man väl påstå att uttrycket "som man bäddar får man ligga" stämmer ganska bra in... Har mycket där uppe som sagt & undrar ibland vad jag gjort... Nej just nu känns inget sådär bra..... Bara att mina barn kommer hem   Och annars då, festandet är jag så trött på.. Har ju mest gått ut bara för att man vet ju aldrig, kanske man träffar nån... Visst har det varit kul, påstår inte det.. Men nej orkar inte så mycket av det längre... Ska ändå mycket till att man skulle träffa på nån häromkring. Haha nej får vänta tills nån knackar på min dörr hehe troligt eller hur? Har inte det behovet att jag bara "måste" ha nån... Nej jag klarar mig fint själv.. men samtidigt finns nog kanske andra slags behov    Men klarar mig utan det också så sett.. 

 Nej helgen har varit lugn & skön. Umgåtts med vänner, varit hemma osv. Igår var jag duktig & tog helgstädningen & gick sedan en långpromenad i rask takt. Nu snart ska jag ut & springa. Hoppas bara Gizmo orkar hänga på    Han kanske är mera pigg på morgonen? Återstår att se.. Nästa gång jag har möjlighet att springa är på onsdag. Så får ta ett ryck idag & så får jag gå långpromenad med barnen dom andra dagarna. Och så är det ju det där med maten... Vet jag borde i alla fall äta frukost... men... Det är inte så lätt.. Inte är jag hungrig & matlust finns inte så länge jag är ensam med att äta.. Då är det lätt att det bara blir lite yougurt & nån frukt eller morot... Men det är väl ändå bättre än inget? 


Igår plockade jag faktiskt fram broderiet igen. Har ju börjat på en födelsetavla till Noah för en bra stund sedan & nu har jag äntligen fortsatt med detta. Visserligen kommer det bara bli att man syr varannan helg men.. Inte så lätt på vardagen konstigt nog. Så efter jag "sprungit" & tränat ska jag nog sätta mig en lite stund med detta. Måste också handla lite mera frukt innan barnen kommer hem.. Så blir en rätt så lugn dag idag med andra ord. Precis som planerat. 

 Nej strax bege sig ut. Ha en fin dag hörrni!!

Presentation


This is me & my life

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards