My heart My life

Direktlänk till inlägg 2 december 2015

Rubrik saknas

Av Linda - 2 december 2015 17:24

Ja nu var det allt bra länge sedan jag skrev något här, men en liten uppdatering får det bli. Dock startar jag med en nylig händelse... och jag blev så otroligt arg, besviken.. att man blir så totalt dömd på bara några sekunder.. och detta är ändå saker jag har lagt bakom mig för länge sedan och det ryckte mig ur fattningen.. fick mig att känna allt på nytt igen.. och detta är ändå en person man pratat med och trodde denna hade all information... och ändå så fick jag en viss grej slängt i ansiktet... snälla människor där ute... har ni inte all information, eller gått i deras skor.. upplevt allt det själv.. varit i exakt samma situation.. har man inte det ska man fan inte döma... jag gjorde som jag gjorde.. och oavsett vad andra tycker & tänker så gjorde jag det där & då.. vad jag sedan kämpat med efter det är en annan sak... men detta är ändå några år sedan & ändå ska någon dra upp skiten igen.. jag är en känslig person & detta vippade på det stabila jag har nu... Så sluta döm & tänk efter vad ni säger innan grodan hoppar ur.... 

 Annars då? Jo livet är helt okej. Haha det jag trodde var cancer visade sig att det inte var. Visst är det ofattbart hur man kan känna sig så säker på något för att sedan få ett helt totalt oväntat svar? Så har haft detta svar i ja typ snart en månad. Så väntar bara på att få kallelse in till Karlstad för att "bränna" bort och när jag ändå är bedövad ska man in med en kamera just för smärtorna som dyker upp ibland. Kan vara bra att kolla upp. Så just det problemet har jag lagt ifrån mig och oroar mig inte alls på det viset längre. Man lättade ett visst antal kilo. 

 Annars händer inte mycket här. Jobbar, är med barnen sover & äter. Så ser det ut för tiden. Umgås typ inte med någon. Men ändå är livet helt okej. Man har sina stunder men åter igen är dom få och det är jag glad för. Håller på med badrummet och ting tar tid måste jag säga.. och lite irriterad över hur den ene säger ditt för att den andre kommer med något annat... Verkar vara hopplöst & inte fått veta när allt kommer att sättas igång.. Men men har slutat hoppats på att det blir av före jul. Men allt är utvalt & jag längtar. Sedan får man bara smörja sig med tålamod haha

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 september 2016 07:42

Jag lever i en drömvärld just nu.. och drömmar ska man ju ha    men detta är en dröm jag hoppas innerligt ska slå in. Att jag inte tänkte på detta tidigare... Men samtidigt så lär man så länge man lever. Och slår drömmen in så är jag rätt säker på at...

Av Linda - 6 september 2016 19:13

Jaa.. rubriken stämmer bra överens med känslan jag har.. sammanfattar allt ganska bra... Jag är trött irriterad & fullständigt less på vissa & allmänt över allt.. Även på mig själv... Jag är mest irriterad över hur jag ställt upp så oerhört mycket & ...

Av Linda - 4 september 2016 05:50

Söndag morgon. Dimman ligger tät och graderna visar på 8. Hösten är ändå en fin årstid som jag även tycker om alla andra årstider   Alla har sin charm. Vad gör jag då uppe så tidigt? Haha ja det kan man undra sig för lyckades inte sova så mycket läng...

Av Linda - 2 september 2016 18:23

Då var jag åter där igen... muren har kommit åter på sin plats.. utsidan visar leenden och att jag har det helt fint.. fråga mig och det är det jag kommer ge som svar... för med vilken rätt kan jag må dåligt?? Jag som har så mycket.. och ändå faller ...

Av Linda - 31 juli 2016 11:26

Ja så är det och så även årets semester. Men för egen del gör det inget. Jag är och förblir en rutinmänniska. Semester i all ära men nu ska det ändå bli skönt att få igång vardagen igen. Och jag är spänd för äldste sonens skull. Jag minns så väl min ...

Skapa flashcards