My heart My life

Direktlänk till inlägg 14 juni 2013

Det var det där

Av Linda - 14 juni 2013 20:28

med fredagskväll igen då    När man inte vant sig vid att vara "ensam" blir sådana kvällar lite konstiga. Jag är inte desperat, långt därifrån, men vore trevligt att kunna dela en sådan kväll med nån. Och det kommer hända, det vet jag    Barnen sover, tyvärr inte utan tjafs från Isak men men.. 

Fick i alla fall städat klart idag & bakat den kakan jag pratade om. Utöver det har det inte hänt nåt.. 

I morgon är det som sagt kalas & sedan fest. Men utöver det tänkte jag göra ett försök att först & främst laga & äta en ordentlig frukost & sedan ett försök att gå långpromenad med båda barnen haha ja vi får se hur enig Isak är i just det men försöka går. Nej här händer inte så mycket.


Hade sånn tur att jag igår mötte på den personen jag nämnde jag ville prata med. Så fick förklarat & sagt varför jag gör som jag gör. Tyckte inte att jag var en skit verkade det som    men då har i alla fall jag mitt på det torra & var ärlig och berättade precis hur det låg till. 


Nej funderar faktiskt på att gå & sova själv. Bara för att jag är uttråkad haha nej inte riktigt än kanske men.. Som sagt förutom lite ensamhet & så mår jag bra. Hellre ensam än "ensam" med nån   


Ha en fin kväll!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 september 2016 07:42

Jag lever i en drömvärld just nu.. och drömmar ska man ju ha    men detta är en dröm jag hoppas innerligt ska slå in. Att jag inte tänkte på detta tidigare... Men samtidigt så lär man så länge man lever. Och slår drömmen in så är jag rätt säker på at...

Av Linda - 6 september 2016 19:13

Jaa.. rubriken stämmer bra överens med känslan jag har.. sammanfattar allt ganska bra... Jag är trött irriterad & fullständigt less på vissa & allmänt över allt.. Även på mig själv... Jag är mest irriterad över hur jag ställt upp så oerhört mycket & ...

Av Linda - 4 september 2016 05:50

Söndag morgon. Dimman ligger tät och graderna visar på 8. Hösten är ändå en fin årstid som jag även tycker om alla andra årstider   Alla har sin charm. Vad gör jag då uppe så tidigt? Haha ja det kan man undra sig för lyckades inte sova så mycket läng...

Av Linda - 2 september 2016 18:23

Då var jag åter där igen... muren har kommit åter på sin plats.. utsidan visar leenden och att jag har det helt fint.. fråga mig och det är det jag kommer ge som svar... för med vilken rätt kan jag må dåligt?? Jag som har så mycket.. och ändå faller ...

Av Linda - 31 juli 2016 11:26

Ja så är det och så även årets semester. Men för egen del gör det inget. Jag är och förblir en rutinmänniska. Semester i all ära men nu ska det ändå bli skönt att få igång vardagen igen. Och jag är spänd för äldste sonens skull. Jag minns så väl min ...

Ovido - Quiz & Flashcards