My heart My life

Direktlänk till inlägg 25 juni 2013

Sista inlägget

Av Linda - 25 juni 2013 07:03

Detta blir sista inlägget på en stund... Jag gick alldeles för långt med gårdagens inlägg... Tänker inte längre när jag skriver.. Bara skriver rakt ut vad jag tycker & tänker... jag gjorde fel & min "mänskliga" stopp finns ej längre.. Så kommer under dagen inaktivera blogg & också min facebook... Kommer isolera mig en stund nu... Så ni får läsa om nån annans eländiga liv.... Detta är inte mig.. Jag har blivit till nåt jag varken är eller vill vara.. skriver alldeles för mycket för ofta.. Behöver jag skriva av mig ska jag göra det på det gammeldagsa sättet, pappper & penna... Endast dom jag vill kommer nå mig nu på en stund... Mitt liv är fortfarande i bitar.. Nu ska jag ägna min isolering till att plocka upp mina bitar, laga mig själv & sedan börja om från början... Nytt blankt kapitel... Jag är ledsen för hur jag varit... mår illa över hur jag behandlat vissa... Nu får det vara ett slut.. Dags att hitta mig själv... Tack till er som varit där för mig, ställt upp, fått mig mera positiv... Tack för att ni varit/är mina vänner... Och slutligen ännu en gång förlåt.... Även om jag menar saker & ting där & då finns saker jag inte borde ha skrivit på bloggen... Just nu tycker jag inte om mig själv... Jag ska som sagt avsluta det hela nu.. Finna mig själv... Tack än en gång alla. Nu får ni hitta nån annans svåra liv att njuta av...


Nån dag kommer jag åter, men just nu & en stund framöver kommer det vara tyst.. Man kommer kunna komma in här under dagen men sedan låses den..... 


Farväl & vi hörs åter igen nån dag!!

 
 
marie

marie

25 juni 2013 08:25

Man ska absolut följa sin magkänsla och inte passera gränser som inte är ok för en själv.
Min erfarenhet är dock att det är de där inläggen som balanserar på gränsen är de som är helande för en själv. Man har inga skyldigheter mot dem som läser när man skriver om sin insida, däremot är man skyldig sej själv att göra det man mår bättre av. Oavsett så hoppas jag du snart känner att allt känns ok igen och att du hittar andra ventiler, för vissa saker måste ut för att man ska bli hel. Finns kanske någon funktion här där du låser inlägg eller skriver utan att publicera. Bara ett tips. Kram

http://mrij.blogg.se

 
Elisabeth

Elisabeth

25 juni 2013 11:06

Du ska göra som du själv känner är rätt. Jag tycker inte ditt inlägg var så farligt men det är klart jag känner dig inte. Du kan ju även låsa bloggen/dom inlägg du känner är för privata. Ge sen lösenordet till dom du själv vill eller inte alls och bara ha dom inläggen för dig själv. Då har du ändå en plats att ventilera dig på och få utlopp för dina känslor. Det är en lång process du går igenom och jag vet hur det känns att ena stunden må bra för att i nästa famla i mörker. Det verkar finnas många idiotkarlar som sätter sina barn i andre och tredje hand. Dom har tur som har dig. Hur du än gör så önskar jag dig allt gott och en fin sommar.

Kram Elisabeth

http://knytet.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 september 2016 07:42

Jag lever i en drömvärld just nu.. och drömmar ska man ju ha    men detta är en dröm jag hoppas innerligt ska slå in. Att jag inte tänkte på detta tidigare... Men samtidigt så lär man så länge man lever. Och slår drömmen in så är jag rätt säker på at...

Av Linda - 6 september 2016 19:13

Jaa.. rubriken stämmer bra överens med känslan jag har.. sammanfattar allt ganska bra... Jag är trött irriterad & fullständigt less på vissa & allmänt över allt.. Även på mig själv... Jag är mest irriterad över hur jag ställt upp så oerhört mycket & ...

Av Linda - 4 september 2016 05:50

Söndag morgon. Dimman ligger tät och graderna visar på 8. Hösten är ändå en fin årstid som jag även tycker om alla andra årstider   Alla har sin charm. Vad gör jag då uppe så tidigt? Haha ja det kan man undra sig för lyckades inte sova så mycket läng...

Av Linda - 2 september 2016 18:23

Då var jag åter där igen... muren har kommit åter på sin plats.. utsidan visar leenden och att jag har det helt fint.. fråga mig och det är det jag kommer ge som svar... för med vilken rätt kan jag må dåligt?? Jag som har så mycket.. och ändå faller ...

Av Linda - 31 juli 2016 11:26

Ja så är det och så även årets semester. Men för egen del gör det inget. Jag är och förblir en rutinmänniska. Semester i all ära men nu ska det ändå bli skönt att få igång vardagen igen. Och jag är spänd för äldste sonens skull. Jag minns så väl min ...

Skapa flashcards