My heart My life

Direktlänk till inlägg 30 juni 2013

Vilken helg

Av Linda - 30 juni 2013 08:47

Detta har blivit... nu är jag helt plötsligt ensamstående på heltid.. Barnens far ansåg väl inte att dom var så viktiga.. Han fick ett val... Sluta träffa henne eller inte ha barnen.. Och tydligen var hon viktigast. Och varför gjorde jag så? Just för att hon aldrig nånsin ska ha med mina barn att göra. En annan bra tjej absolut. Men hon är inte det... Och jag tänker inte ta den risken att barnen ska ha med henne att göra. Jag skyddar mina barn så enkelt är det. Hade han ändå mött någon bra tjej så hade det inte varit något problem... Och annars då? Kommer att börja tjata på bostaden igen om lägenhet.. Den psyko kärringen under vill jag inte ha som granne längre.. Och då använder jag heller en del av bodelningspengarna att betala dubbla hyror bara vi kommer bort härifrån... Ni förstår när det regnat hamnar det litervis med vatten på bordet ute på altanen. Jag tar en trasa & torkar av & släpper det på golvet. Fick skäll för detta då det kommer vatten på hennes uteplats... Och hon menade att jag stod & hällde en hink på golvet därute... Ööö jävla kärring. Sade att självklart gör jag inte det utan jag torkar av mitt bord. Hon skulle prata med ordföranden och menade att det kanske var Isak som hällde vatten på golvet. Hallå eller??? Självklart får han inte leka med vatten där ute.. Och frågade henne om vad hon gjorde när det regnade & hon fick vatten på sin uteplats? Haha hon blev nog lite arg för tyckte jag var ofin & otrevlig typ. Men hon skulle inget säga om det inte hände igen.. Satkärring.. 

Fan som om jag inte haft nog den här helgen.. Och en snart treåring som verkligen försökt tänja gränser.. Och jag står helt själv för doms jävla far inte bryr sig.. Och han proppsade på gemensam vårdnad?? Undrar varför för dom är ju inte så viktiga... För hans del verkar det som... Men är glad jag har en familj bakom ryggen.. Familj & vänner   


Nej ingen bra helg det här så sett. Men jag ska köra loppet ut & stå på mitt. Har fått nog.. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 september 2016 07:42

Jag lever i en drömvärld just nu.. och drömmar ska man ju ha    men detta är en dröm jag hoppas innerligt ska slå in. Att jag inte tänkte på detta tidigare... Men samtidigt så lär man så länge man lever. Och slår drömmen in så är jag rätt säker på at...

Av Linda - 6 september 2016 19:13

Jaa.. rubriken stämmer bra överens med känslan jag har.. sammanfattar allt ganska bra... Jag är trött irriterad & fullständigt less på vissa & allmänt över allt.. Även på mig själv... Jag är mest irriterad över hur jag ställt upp så oerhört mycket & ...

Av Linda - 4 september 2016 05:50

Söndag morgon. Dimman ligger tät och graderna visar på 8. Hösten är ändå en fin årstid som jag även tycker om alla andra årstider   Alla har sin charm. Vad gör jag då uppe så tidigt? Haha ja det kan man undra sig för lyckades inte sova så mycket läng...

Av Linda - 2 september 2016 18:23

Då var jag åter där igen... muren har kommit åter på sin plats.. utsidan visar leenden och att jag har det helt fint.. fråga mig och det är det jag kommer ge som svar... för med vilken rätt kan jag må dåligt?? Jag som har så mycket.. och ändå faller ...

Av Linda - 31 juli 2016 11:26

Ja så är det och så även årets semester. Men för egen del gör det inget. Jag är och förblir en rutinmänniska. Semester i all ära men nu ska det ändå bli skönt att få igång vardagen igen. Och jag är spänd för äldste sonens skull. Jag minns så väl min ...

Ovido - Quiz & Flashcards