My heart My life

Direktlänk till inlägg 28 juli 2013

Good morning!!!

Av Linda - 28 juli 2013 10:51

Hur mås det? Jag mår alldeles fantastiskt förutom ett litet snäpp av dårligt samvete för pojkarna. Fick dom hem igen i fredags kväll & igår eftermiddag lämnade jag dom till min mamma för skulle bort på fest. Och när jag kom hem från karlstad började jag skruva ihop mina nya utemöbler.. fy f säger jag bara. Det värsta jag nånsin skruvat ihop i hela mitt liv. Men blev jävligt snyggt!   

Har alltid önskat mig ett rotting sett & nu står det här hemma. Efter mycket j... jobb blev det klart & min äldsta son super nöjd över detta. För soffan är tydligen hans haha


Nej som sagt varit en kanon helg. Kvällen igår började inte så superbra. Men avslutades med ett pang. Så jäkla roligt har jag inte haft det på länge!! En mycket lyckad dans!!! Og att få höra att man är saknad, hur "fin" man blivit gjorde kvällen ännu bättre. Att jag faktiskt har satt mina spår hos människor som man inte haft super mycket att göra med känns underbart. Nej var en riktigt lyckad kväll. Nu sitter jag mest bara & väntar på att bli körbar så jag får hämtat hem mina underbara barn   

 Ett stort minus denna helg är min nya telefon... Började med ett litet rosa streck på skärmen som har gått från hel rosa till blå & nu från blå till svart. Så får ringa in i morgon så jag får lämnat in skiten. Fan var ju riktigt nöjd med den annars! Tur jag hade den gamla liggande. Mest av den orsaken att det finns en hel del sms jag vill ha sparat som gjort att jag inte ville låna ut den till nån. Finns en del viktig information som kan vara bra att ha till hands men som jag förhoppningsvis aldrig behöver använda.


Nej livet känns underbart just nu!!!

 Snart sätta mig & betala denna månads räkningshög. Och sen när jag fått undan allt som ska bort är det slut på penga förbruket. Då är det dags att "glömma" resterande som blir kvar för det ska sparas. Ska också spara det som skulle gått till lånet för det har jag inget av när jag blir kvar. Nej så göra det nu & sen kan jag förhoppningsvis snart köra    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 september 2016 07:42

Jag lever i en drömvärld just nu.. och drömmar ska man ju ha    men detta är en dröm jag hoppas innerligt ska slå in. Att jag inte tänkte på detta tidigare... Men samtidigt så lär man så länge man lever. Och slår drömmen in så är jag rätt säker på at...

Av Linda - 6 september 2016 19:13

Jaa.. rubriken stämmer bra överens med känslan jag har.. sammanfattar allt ganska bra... Jag är trött irriterad & fullständigt less på vissa & allmänt över allt.. Även på mig själv... Jag är mest irriterad över hur jag ställt upp så oerhört mycket & ...

Av Linda - 4 september 2016 05:50

Söndag morgon. Dimman ligger tät och graderna visar på 8. Hösten är ändå en fin årstid som jag även tycker om alla andra årstider   Alla har sin charm. Vad gör jag då uppe så tidigt? Haha ja det kan man undra sig för lyckades inte sova så mycket läng...

Av Linda - 2 september 2016 18:23

Då var jag åter där igen... muren har kommit åter på sin plats.. utsidan visar leenden och att jag har det helt fint.. fråga mig och det är det jag kommer ge som svar... för med vilken rätt kan jag må dåligt?? Jag som har så mycket.. och ändå faller ...

Av Linda - 31 juli 2016 11:26

Ja så är det och så även årets semester. Men för egen del gör det inget. Jag är och förblir en rutinmänniska. Semester i all ära men nu ska det ändå bli skönt att få igång vardagen igen. Och jag är spänd för äldste sonens skull. Jag minns så väl min ...

Ovido - Quiz & Flashcards