My heart My life

Direktlänk till inlägg 9 juni 2013

Äntligen

Av Linda - 9 juni 2013 20:35

Är barnen på plats hemma    Mina underbara barn. Haha ja nåt bra kom det ut av sju år   Det bästa vill jag säga. Haha fick reda på lite mera förut. Jag kan inte annat än skratta. Vet dom vad dom ger sig in på? Och att jag hade såå många nyfikna läsare    Ibland lönar det sig att blogga förstår ni. Nu funderar jag på att kontakta advokat. För att allt ska bli gjort på rätt sätt? Hmm Vi får se    Undrar du nu vad du gett dig in på? Undrar det ja. 


Nej känns jävligt bra just nu. Tack till dig för dina ord vem du än är. Alla sådana ord gör mig starkare & ännu mera säker på att jag gjort såå rätt. Jag ska leva livet. Njuta både med & utan barn. Inte alltid lätt utan    Men ut, träffa folk. Ha kul helt enkelt. 

Och vet ni, nu är det nere på 10 kg minus!!!    Nu ska jag bara börja träna lite på kvällarna, det jag kan göra hemma. Känns också jättebra. Känner mig som en ny person. Och jag har blivit mitt gamla jag känns det som!! Härligt! Livet leker. 


Tack än en gång du där ute! Du har så rätt. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 september 2016 07:42

Jag lever i en drömvärld just nu.. och drömmar ska man ju ha    men detta är en dröm jag hoppas innerligt ska slå in. Att jag inte tänkte på detta tidigare... Men samtidigt så lär man så länge man lever. Och slår drömmen in så är jag rätt säker på at...

Av Linda - 6 september 2016 19:13

Jaa.. rubriken stämmer bra överens med känslan jag har.. sammanfattar allt ganska bra... Jag är trött irriterad & fullständigt less på vissa & allmänt över allt.. Även på mig själv... Jag är mest irriterad över hur jag ställt upp så oerhört mycket & ...

Av Linda - 4 september 2016 05:50

Söndag morgon. Dimman ligger tät och graderna visar på 8. Hösten är ändå en fin årstid som jag även tycker om alla andra årstider   Alla har sin charm. Vad gör jag då uppe så tidigt? Haha ja det kan man undra sig för lyckades inte sova så mycket läng...

Av Linda - 2 september 2016 18:23

Då var jag åter där igen... muren har kommit åter på sin plats.. utsidan visar leenden och att jag har det helt fint.. fråga mig och det är det jag kommer ge som svar... för med vilken rätt kan jag må dåligt?? Jag som har så mycket.. och ändå faller ...

Av Linda - 31 juli 2016 11:26

Ja så är det och så även årets semester. Men för egen del gör det inget. Jag är och förblir en rutinmänniska. Semester i all ära men nu ska det ändå bli skönt att få igång vardagen igen. Och jag är spänd för äldste sonens skull. Jag minns så väl min ...

Ovido - Quiz & Flashcards