My heart My life

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Linda - 8 oktober 2011 16:26

Kärlek... Vad är egentligen det? Hur definerar man ordet kärlek? Det finns så mycket olika slags kärlek. Som ex en mor till sin son.. Ovillkårlöst.. 

Funderat mycket på just det.. Kärlek.. att älska någon & att på nåt vis visa det... 



 Mår inte så bra.. igen... Nåt måste snart hända.. Börjar må ännu värre med tanke på att snart ska man i jobb igen... Funderar på att dra ut på det... Men jag vet inte jag.. Samtidigt som det ska bli skönt att komma ut bland folk igen så känner jag mig inte riktigt redo.. Fast som det ser ut nu måste jag nog ändå dra på det nån vecka eller två.. Vill att Isak ska gå innan dess.. Vi får se.. Får inget svar på jobbet om arbetstider heller... Tro mig att vara den första mammalediga på ett jobb är ingen hit... 

 Har så himla mycket på hjärtat men så väldigt lite jag kan skriva om här.. Behöver nån att prata med... Eller bara komma bort ett tag... 

Ovido - Quiz & Flashcards