My heart My life

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Linda - 17 oktober 2011 14:12

Var väldigt bra men också lite kaotisk. Var ju fotografering. Så det var väääldigt många barn på ett & samma ställe. Men tycker det gick väldigt bra ändå. Dom flesta barn verkade hur mysiga som helst men fanns några undantag.. Som det nog alltid finns. Är i alla fall glad att jag fick den kontaktperson jag fick   Det enda som nu känns sådär är ju att alla barn i alla åldrar från 1-6 år är på samma avdelning. Men det är nyttigt också tror jag. Nu är både jag & Isak helt slut.. Var hemma vid tolv, Isak sov en timme.. trodde faktiskt han skulle sova längre men var tvungen att byta blöja & då ville han inte sova mer. Men har lagt honom igjen & verkar ha somnat. Så ska lägga mig raklång på soffan en stund själv. Kommer vara ovant nu framöver att inte ha hela dagen på mig att göra saker. Men men man vänjer sig nog med det också. Har i alla fall några mål innan man börjar jobba & det är att städa i förråd & dyl och sedan putsa fönster. Nej orkar inte skriva mer just nu. 

   

Ovido - Quiz & Flashcards