My heart My life

Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Linda - 15 oktober 2011 19:40

Jag är så stolt. Min fina underbara son började gå idag!!   Var hos mamma & pappa. I början satt han bara & lekte osv. Så fick dom oväntat trevligt besök av min moster, hennes dotter & sambo. Min kusin som jag inte sett på jag vet inte när. I alla fall stod Isak & höll i mig pluss en sak i varje hand & min pappa tog honom och bara släppte honom. Och då gick han!! Och han blev hur glad som helst när alla applåderade & skrattade så han släppte grejerna & fortsatte & fortsatte. Ville ha hjälp med att resa sig så fort han ramlade. Inte helt balansen än. Men ååå vad det värmde mitt hjärta   Känns så mycket lättare att börja jobba nu. Min prins. Mitt underbara alldeles egna mirakel. Så stor & ändå så liten. Är en riktigt stolt mor!      Nu sover han lilla fisen & efter nattens bravader blir det nog inte sent för denna "dam" idag. Hoppas han fortsätter gå i morgon   Det gör han nog. Ha en fortsatt trevlig lördag kväll!! 

Av Linda - 15 oktober 2011 10:27

Och trött så in i bomben   klockan var väl runt ett inatt när Isak började.. Flera gånger var jag inne.. Inget som hjälpte.. Gav upp & tänkte att då får han ligga där helt enkelt.. Då gick min man upp & tog honom. Satt med honom en stund.. Flera gånger. Till slut gav också han upp.. Så då gick jag upp & vi låg i soffan & bara myste. Halv fyra lade jag honom igen.. Då blev det tyst.. Vet inte riktigt vad som gick åt honom.. Men men.. Varit uppe sen halv åtta. Så ska snart komma mig i duschen så jag kanske vaknar till lite.. Och sedan vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.. Kanske ta en tur till mamma & pappa sen.. Får se. Ska nog ta en promenad i eftermiddag med mina små pojkar.. 

 Och annars.. Jodå lever allt.. Till måndagen börjar vi inskolningen.. Två veckor med det & sedan börjar verkligheten   usch inget jag ser fram emot.. Men men.. Isak har börjat släppa sig lite nu. Han har tagit ett steg två gånger utan att jag har hållit honom så vi är på god väg till att börja gå. Som tur är. Nej ska nog komma mig i duschen nu. Ha en fin lördag! 

Skapa flashcards