My heart My life

Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Linda - 28 oktober 2011 12:25

som man är hemma... på riktigt... Var har året tagit vägen?   ont i magen & ledsen.. Känner mig om vädret är nu.. Trist   och gruvar mig så innerligt till måndagen.. Men ska försöka skuva undan detta denna helg & bara njuta. Av familj & vänner. Fest & skoj   söndag kväll blir som det blir. Just nu ska det få ligga..  Men har oavsett lärt mig nu till eventuellt nästa barn.   

 Körde fisen på dagis förut. Idag var det inga problem att säga hejdå. Hade honom på armen när jag sade hejdå & tror han fick syn på nåt för då skulle han ner. Så idag var det inga problem. Fastän det bara var vikarier idag så lämnade jag honom. Det är ju så det kommer vara ändå ibland & hade inte varit några problem alls. Nu ligger han i sin säng & sover sött. Han vaknade vid 6 i morse så han höll på att somna i bilen fastän vi har typ tre minuter hem   Lär nog sova en stund. Ska passa på att slappa lite i soffan själv nu. Ha en fin dag. Skriver kanske senare.     

Ovido - Quiz & Flashcards