My heart My life

Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Linda - 30 oktober 2011 18:07

Ont i magen, nervös.. vill bara lägga mig & gråta.. I morgon är det jobb... Yey.... fy farao.. Känns inte ett dugg bra... Men fick höra lite igår kväll som gjorde att det känns lite bättre. Tack till dig   Men just nu har jag stor klump med ångest... Kommer bli den värsta dagen nånsin   trodde nästan jag skulle vara tvungen att stanna hemma för Isak började få feber i natt när jag kom hem.. Och prat på i natt. Igår var det tjejfest. Började med att jag & Mariann åt lite mat på WS. Och sedan var det hem till henne & börja dricka. Kändes som om man bara drack & drack & inget hände.. Men precis innan vi skulle bege oss mot kvarna sade det verkligen pang. Vi skrattade & sjöng på vägen ner. Riktigt jäkla rolig promenad hihi Och när vi kom dit så fick vi höra trubaduren. Jag kan inte få fullrost denna trubadur nog. Helt fantastiskt bra. Riktigt rolig, sjöng bra & showade. Var på dansgolvet i stort sett hela kvällen & dansade & sjöng med, och helt genomblöt av svett. Kvällen gick fruktansvärt fort & när vi gick hem hade jag & Mariann så ont i fötterna så vi knappt kunde gå. Vi skrattade & ajade omvarann. KANON kväll!!! Från början till slut!! När jag kom in dörren här hemma vaknade Isak. Smög ut med Gizmo & när jag kom in bar Rune på honom.. Gjorde allt så tyst som möjligt & försökte göra mig osynlig. Men det tog slut så fort jag fick höra han var väldigt varm. Så det slutade med att Isak fick ligga i våran säng & hör & häpna han somnade faktiskt. Visserligen i konstig ställning på mig.. Så jag sov inget vidare & kan lova att morgonen heller inte var topp.. Kan ju säga att jag fick vad jag förtjänade. Tog lääänge innan jag kunde få i mig lite mat & först nu börjar jag bli människa igen.. Fast fruktansvärt trött kan jag lova & förhoppningsvis hjälper det på & jag somnar lätt. Och hoppas Isak också sover hela natten. Nu ska jag snart leta fram kläder & greja lite innan det blir en tidlig kväll på mig.. För det kommer det bli    Men uuh vill inte att morgondagen ska komma..... Men men... nån gång måste man börja... 

 Tack än en gång tjejer för en fantastisk kväll!!!    

Skapa flashcards